יש עתיד בגוש עציון

מפלגתו של יאיר לפיד חנכה, בכפר עציון, את סניפה החדש והראשון בשטחי יהודה ושומרון. משה טור פז ל'כיפה': "אני שמח וגאה שלא מעט אנשים מוכנים להתגייס ולעשות למען יש עתיד מקרב תושבי הגוש"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 21/01/19 14:13 טו בשבט התשעט

יש עתיד בגוש עציון
טור פז ופעילים נוספים מגוש עציון, צילום: יחצ

ביש עתיד המשיכו במאמצים לגייס קולות מהציונות הדתית. אמש (ראשון) נחנך סניף המפלגה הראשון בתחומי ביהודה ושומרון.

הסניף החדש נחנך בכפר עציון על ידי נציג המפלגה, ההמועמד לרשימתה לכנסת ותושב גוש עציון, משה 'קינלי' טור פז.

אל טור פז הצטרפו פעילים נוספים מקרית ארבע ומהיישוב אלעזר. בקרוב, לצד תליית שלטים ברחבי גוש עציון, צפויים להתקיים חוגי בית של אנשי המפלגה. "אני שמח וגאה", אמר המועמד הסרוג של יאיר לפיד ל'כיפה', "שלא מעט אנשים מוכנים להתגייס ולעשות למען יש עתיד מקרב תושבי הגוש זאת מתוך האמונה שהם מצאו בית פוליטי שמייצג באמת את עמדותיהם".


 

לפני מספר שבועות הודיעו טור פז, איש תנועת הקיבוץ הדתי, ותהלה פרידמן על הצטרפותם למפלגה. בכך הצטרפו השניים לשלושת הנציגים הדתיים שכיהנו בכנסת היוצאת, אלעזר שטרן, עליזה לביא ופנינה תמנו שטה.

לפני כשבועיים, באירוע השקת קמפיין המפלגה, לא מיהר טור פז לכנות את ביתו הפוליטי החדש כמפלגת מרכז, "יש עתיד היום היא בית לציונות הדתית. אנחנו ימין מתון. אנחנו רוצים לחזק את ההתיישבות. המחויבות של יאיר לפיד להתיישבות היא גבוהה. המפלגה פונה גם לקול הימני כדי לאחד סביבה אנשים שונים. זה המקום להתאחד סביבו כדי להחליף את שלטון הליכוד".