"מפלגת 'יש עתיד' היא ימין מתון ובית לציונות הדתית"

הערב השיקה מפלגת 'יש עתיד' את קמפיין הבחירות שלה. תהלה פרידמן אמרה ל'כיפה': "לא נשב בממשלה כשהעומד בראש עם כתב אישום". משה קינלי טור-פז הוסיף: "מפלגת 'יש עתיד' היא ימין מתון"

חדשות כיפה מירב כהן, גלעד כהן 08/01/19 20:16 ב בשבט התשעט

"מפלגת 'יש עתיד' היא ימין מתון ובית לציונות הדתית"
השקת קמפיין הבחירות | יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, צילום: פלאש 90

במפלגת 'יש עתיד' השיקו היום (ג') את קמפיין הבחירות שלהם לקראת הבחירות לכנסת ה-21 שיתקיימו בתשיעי באפריל. יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד התייחס לראש הממשלה בנימין נתניהו ולנאומו אתמול ואמר: "חשוד בפלילים לא יכול להיות ראש ממשלה."

אחד המועמדים החדשים מטעם מפלגת 'יש עתיד', איש הציונות הדתית משה קינלי טור-פז אמר ל'כיפה' כי יש עתיד היא מפלגת ימין מתון. "'יש עתיד' היום היא בית לציונות הדתית. אנחנו ימין מתון. אנחנו רוצים לחזק את ההתיישבות. המחויבות של יאיר לפיד להתיישבות היא גבוהה. המפלגה פונה גם לקול הימני כדי לאחד סביבה אנשים שונים. זה המקום להתאחד סביבו כדי להחליף את שלטון הליכוד. 'יש עתיד' לא תשב עם ראש ממשלה עם כתב אישום. אם בני גנץ ירצה להצטרף, דלתנו פתוחה."

משה קינלי טור-פז, 'יש עתיד'

ח"כ עליזה לביא אמרה ל'כיפה' כי 'יש עתיד' מטפלת בכל הסוגיות שעומדות על סדר היום של החברה הישראלית. "מה שראינו בכנסת האחרונה זו בריחה של כל המפלגות, כולל הבית היהודי. אנחנו רואים שגם הבית היהודי וויתר על הארסנל של השינוי והחקיקה בענייני דת ומדינה."

ח"כ עליזה לביא, 'יש עתיד'

תהלה פרידמן, גם כן מועמדת טרייה מטעם המפלגה אמרה ל'כיפה', כי היא מאמינה שהבחירות האלה משמעותיות למדינת ישראל. "אני מקווה שנצליח לחולל בהם את השינוי שאנחנו רוצים לעשות. עכשיו מתחיל המסע באמת. דווקא לאור המפץ בימין, יש לי הרבה חברים שמוצאים את עצמם במבוכה גדולה. מצד אחד, יש מפלגה אחת שיש לה דגל אחד בלבד, דגל התיישבות ומהצד השני יש מפלגה חרד"לית. הרבה מאוד אנשים שהלב שלהם נמצא בנושאים חברתיים, של סולדריות חברתיות, של נושאי דת ומדינה נושאים לא פחות חשובים. אין להם בית. אנחנו רוצים להיות הבית שלהם. אנחנו יכולים להיות בית של הציבור הסרוג. הנושאים של נשים מאוד חשוב לי. אנחנו חושבים על עוד נושאים, כמו איך אפשר להגיע להסדרה חברתית בעניין שבת, הנושא של חינוך יהודי מעניין אותנו. 

תהלה פרידמן, 'יש עתיד'

"אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מקיימים כאן מדינה עם צביון יהודי בהתחשב בזה שאנשים שונים במדינת ישראל מבטאים את היהדות שלהם באופן אחר. אנחנו שואפים להחליף את השלטון ולהרכיב ממשלה שיאיר לפיד עומד בראשה. שינוי אמתי מחוללים מלשכת ראש הממשלה. אין לנו שום רצון להחרים אף אחד." הוסיפה פרידמן.

"אנחנו נוטים לחשוב על הבחירות כחגיגה לדמוקרטיה. יש לבחירות גם צד אחר. בחודשים הקרובים יסבירו לנו מי בוגד ומי שונה. יש לי תפילה גדולה, שנזכור שיש יום אחרי הבחירות. יום אחרי אנחנו צריכים לחיות כאן יחד. אנחנו לא נשב בממשלה כשהעומד בראש יש לו כתב אישום" סיכמה פרידמן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן