יקר לכם? בצינור מצאו פתרון להורדת מחירים

למרות ההודעה על ביטול עליית המחירים של אסם, בתוכנית "הצינור" של רשת 13 פתחו ביוזמה להורדת המחירים והשיקו את מארז המחאה. "שנים עשר מוצרי יסוד בסיסיים "שאנחנו מביאים מחברינו ברשת 'אשל ירושלים', ישר אליכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/22 22:53 ו באדר א'

יקר לכם? בצינור מצאו פתרון להורדת מחירים
צילום: shutterstock

בסוף השבוע שעבר הודיעה חברת אסם על ביטול סופי של עליית מחירי המוצרים שלה בישראל, זאת לאחר בדף הפייסבוק של התוכנית "הצינור" של רשת 13 בהגשת גיא לרר, פרצה המחאה שזכתה לשם העממי "מרד הפסטה", כאשר הרשתות החברתיות הוצפו באלפי סרטונים של אמהות שמכינות פסטה מחברה זולה יותר שאינה אסם.

אולם, המאבק לא נרגע ובצינור כבר יצאו ביוזמה חדשה. בפוסט שעלה הערב (ב') בעמוד הרשמי של התוכנית, הושק מארז המחאה, כלומר, שנים עשר מוצרי יסוד בסיסיים "שאנחנו מביאים מחברינו ברשת 'אשל ירושלים', ישר אליכם. יש כאן מוצרי ייסוד מעולים. בדקנו. אנחנו, המשפחה, החברים". 

"זה הכלי האפקטיבי שלנו לקנות בזול ולהביע מחאה על תחושת העלבון שכולנו חשים עם כל קניה בסופר. כל המוצרים שאתם רואים כאן ברשימה יעלו רק 45(!) שקלים. מיותר לציין שאנחנו לא מרוויחים על זה שקל". 

עוד פירטו כי אפשר יהיה לאסוף את המשלוח באחת מנקודות החלוקה או להוסיף דמי משלוח, "שעדיין ישאירו את החבילה זולה בהרבה ממקבילתה המונופוליסטית". בנוסף, קיימת האפשרות לתרום את המארז המיוחד והמוזל לנזקקים.