יוגב נגד שקד ובנט: "צריכים להתפטר"

חבר הכנסת המתמודד על ראשות הבית היהודי תקף את ראשי הימין החדש וטען כי הם רימו את הרבנים וחתרו לפרק את הבית היהודי. הוא הודיע שאם לא יתפטרו יפנה לראש הממשלה בדרישה לפטרם. "הציונות הדתית כבר לא ילדי כאפות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/19 09:55 כט בטבת התשעט

יוגב נגד שקד ובנט: "צריכים להתפטר"
צריך להתפטר. יוגב ובנט בימים יפים יותר, צילום: פלאש 90

"אני קורא להם להתפטר. אין סיבה שהם ייקחו איתם את הכסף וירמו את הרבנים". כך אומר הבוקר ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) בראיון ברשת ב', על נפתלי בנט ואיילת שקד, שעזבו את המפלגה בשבוע שעבר ולקחו איתם חלק גדול מתקציב הבחירות של הבית היהודי. 

לדברי יוגב, שהודיע בשבוע שעבר כי יתמודד על ראשות המפלגה, בנט ושקד "חתרו לפרק את הבית היהודי ומונעים מאידיאולוגיה של 'אנטי-ביבי'". כבר בשבוע שעבר קרא יוגב לבנט ולשקד להתפטר, אולם חברו לסיעה ויריבו במאבק על ראשות הבית היהודי, סגן השר אלי בן דהן, התנגד לדרישה ואמר כי היא "לא אחראית ולא מייצגת את עמדת המפלגה. איננו עוסקים בנקמות. יש לנו אחריות ממלכתית וחשוב שתהיה המשכיות לעבודת השרים במשרדים עד לבחירות"

יוגב הוסיף כי "הבית היהודי והציונות הדתית כבר לא ילדי כאפות ולא בכיס של בנט". הוא הזכיר את אמירתו של בנט כי 'הציונות הדתית לא בכיס של נתניהו', ואמר כי הדבר נכון אף לגבי יו"ר המפלגה הפורש.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן