יהודה גליק נגד 'הליברליים הסלקטיביים'

הבוקר פורסם ב'כיפה' כי אירוע שמחת בית השואבה בתל אביב הועבר ממקומו עקב 'הדרת נשים'. חבר הכנסת יהודה גליק תוקף בחריפות את ה'קומץ הגזען והנרגן' שאחראי להחלטה

חדשות כיפה יהונתן קליין 26/09/18 18:14 יז בתשרי התשעט

יהודה גליק נגד 'הליברליים הסלקטיביים'
שמחת בית השואבה. ארכיון, צילום: Serge Attal/Flash90

הדרת נשים? לא אם תשאלו את ח"כ יהודה גליק, שתוקף בחריפות את ארגוני הנשים שהגישו עתירה נגד קיום אירוע 'שמחת בית השואבה' בתל אביב, בהפרדה בין גברים לנשים.

"שמחת בית השואבה, שהייתה אמורה להיחגג הערב בתל אביב הפכה לשנאת בית ישראל בחסות הליברלים הסלקטיביים." כותב חבר הכנסת גליק. "כרגיל, הסלקטיביים החליטו לקחת בעלות על הליברליזם ולכפות את אורח חייהם על ציבור שלם שאינו שותף לדרכם והגרוע מכל הוא שפעם אחר פעם הם מוצאים שותפים חשוכים בפרקליטות שמקדמים אג'נדה של מיעוט שבבחירות הבאות לא יגרדו אפילו את אחוז החסימה וכופים אותו על ציבור של כעשרים אחוז ממדינת ישראל. 
תל אביב אינה שייכת לקומץ הגזען והנרגן שכופה את דעתו אחרים. גם לקהל החרדי-דתי-מסורתי מותר לחגוג בדרכו שלו, שאינה פוגעת באף אדם את שמחת בית השואבה, כרצונם - בהפרדה.
כל מי שרוצה להגיע מוזמן והתזמורת תנגן לכולם באופן שווה - נשים בצד שמח אחד וגברים בצד שמח שני.
זה הזמן לקום ולומר: האינטגרציה חלפה מהעולם. מפא"י הרת האסון ניסתה וכשלה. כעת מנסים הסלקטיביים להמשיך את דרכה הפסולה ורוויית שנאת האחר ותכשל גם היא. קורא לכל תושבי תל אביב רבתי, אלה שאהבה אמיתית בליבם, להגיע לאירוע המקסים הזה! הערב בשעה 20:00, אולמי ויולה, הלוחמים 1 תל אביב (מול בית החולים 'וולפסון').
הכניסה חופשית - בואו לאהוב!". מסיים גליק את הודעתו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן