ידידיה מאיר: "כל מקרה של הדתה שמתפרסם בתקשורת - זה פייק"

מאיר דיבר בכנס של 'ארגון רבני קהילות' המתקיים בירושלים, ונועד להנגיש לאנשי חינוך ורבנים כלי עבודה בעולם הניו-מדיה. ח"כ סמוטריץ' ל'כיפה': "הרשתות החברתיות הן התקשורת האמיתית, שם צריך להיות"

חדשות כיפה יהונתן קליין 09/08/18 15:32 כח באב התשעח

ידידיה מאיר: "כל מקרה של הדתה שמתפרסם בתקשורת - זה פייק"
ידידה מאיר, צילום: צילום מסך

במלון 'רמדה' בירושלים התקיים היום כנס 'רוח ותקשורת'. הכנס התקיים מטעם 'איגוד רבני קהילות' במטרה לחשוף רבנים ואנשי חינוך לעולם התקשורת והמדיה, ולהכשירם להשתמש בכלים הקיימים על מנת שדעתם תישמע בצורה הטובה ביותר. בין השאר דיברו בכנס רב העיר צפת הרב שמואל אליהו, אנשי התקשורת אראל סג"ל וידידיה סיוון רהב-מאיר, אנשי ניו-מדיה ועוד.

במסגרת השיחה שהעבירו ידידיה מאיר ורעייתו סיון רהב-מאיר, שניהם אנשי תקשורת מוכרים, שעסקה בנוכחות הדתית-תורנית ברשתות החברתיות ובהנגשת השיח התורני לציבור הרחב, דיבר ידידיה מאיר בין השאר על סערת מדריכת הצניחה שהתפרסמה אתמול, ולטענתו, כל מקרה של 'הדתה' שהתפרסם בתקשורת הוא 'פייק' כלשונו. 
מאיר טוען שבכל מקרה כזה שהתפרסם בתקשורת, הפער בין הפרטים שפורסמו והמציאות היה רחוק מאוד, אם בכלל, ושהוא איננו מאמין לאף מקרה כזה המתפרסם, "הכל פייק".

מתנגד ותומך בנתניהו. סמוטריץ

נוכחות בפייסבוק ובטוויטר. ח"כ סמוטריץ'
צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי,שנכח אף הוא לכנס, דיבר בשיחה עם 'כיפה' על החשיבות העצומה של הנוכחות ברשתות החברתיות. "בשמאל התרגלו שהם מדברים בתקשורת ואין אף אחד שיעמוד מולם. הימים האלה נגמרו. בציוץ אחד שלי אני מגיע לתפוצה כמו של אתרי החדשות הגדולים בלי שום תיווך. זה המקום שהיהדות והרבנים צריכים להיות בו".