טראמפ שוחח עם הרב שנפצע בפיגוע: "אדם מדהים ומיוחד"

הרב ישראל גולדשטיין, שליח חב"ד שאיבד אצבע בזמן שהסתער על המחבל שביצע את הפיגוע בבית הכנסת בקליפורניה בשבת, נשא דברים בעצרת זיכרון ספונטנית: "מודה לכל מי שבא לתמוך בקהילה היהודית. כולנו ילדים של אלוהים". בהמשך שוחח עם נשיא ארה"ב

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 29/04/19 17:16 כד בניסן התשעט

טראמפ שוחח עם הרב שנפצע בפיגוע: "אדם מדהים ומיוחד"
נשיא ארה"ב טראמפ, צילום: פלאש 90

"שוחחתי אתמול באריכות עם הרב ישראל גולדשטיין, מקהילת חב"ד בפוואי, הבעתי את תנחומיי בפניו ולכל מי שהושפע מהירי בקליפורניה". כך כתב היום (ב') נשיא ארה"ב  דונאלד טראמפ, לאחר ששוחח עם שליח חב"ד שהסתער על המחבל בפיגוע בסן דייגו, בו נרצחה אישה ונפצעו ארבעה נוספים. "איזה איש מדהים", הוסיף טראמפ. "הוא איבד לפחות אצבע אחת וכל מה שהוא רצה זה לעזור לאחרים. מאוד מיוחד!".

הרב גולדשטיין נאם היום בעצרת זיכרון מאולתרת, סמוך למקום הפיגוע בעיירה פאווי, סן דייגו, בקליפורניה, בו השתתף גם ראש העיר פאווי. הרב גולדשטיין, שנאם כאשר ידו מגובסת ומקובעת, אמר: "אני מנצל את ההזדמנות כדי להודות לכולם כאן על היותכם כאן הערב, כדי לתמוך בנו, בקהילה היהודית". והוסיף כי "כולנו ילדים של אלוהים, הוכחנו אחדות אמיתית. אלוהים מעניק ברכה לכל אחד מאתנו כאן".

שליח חב"ד הפצוע, הרב גולדשטיין

שליח חב"ד הפצוע, הרב גולדשטייןצילום: מוקד חב"ד

עוד הוסיף הרב גולדשטיין: "כל מי שנפגע צריך להירפא. כל מי שנפגע פסיכולוגית צריך להירפא. אף אחד בפוואי, בסן דייגו ובכל ארה"ב ברחבי העולם לא צריך להתמודד יותר עם כאב. בואו נעשה את השינוי. בואו להביא אור לעולם. תודה רבה לכם".

ראש העיר פוואי, סטיב ואוס, אמר בעצרת הזיכרון: "מי שאתם, מאיפה שאתם מגיעים, אלוהים אוהב אתכם ואנחנו אוהבים אתכם. במיוחד הערב עבור חב"ד בפאווי, אני רוצה להגיד שוב שאנחנו אוהבים אתכם, ונעמוד אתכם לנצח".