חשף את דעותיו? בני גנץ על הסכסוך עם הפלסטינים: "האינטרס הראשון שלנו"

הרמטכ"ל לשעבר אמנם עדיין לא הכריז על כניסתו לחיים הפוליטיים וגם לא שיתף בעמדותיו, אך בכנס שנערך לפני מספר חודשים במקסיקו אמר כי "האתגר שמשפיע באופן מתמשך על כל שאר האתגרים האחרים של ישראל הוא הרשות הפלסטינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/18 09:34 י בטבת התשעט

חשף את דעותיו? בני גנץ על הסכסוך עם הפלסטינים: "האינטרס הראשון שלנו"
חשף את דעותיו? בני גנץ, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

הרמטכ"ל לשעבר וככל הנראה הפוליטיקאי לעתיד, רא"ל (מיל') בני גנץ, עדיין לא חשף את השקפתו הפוליטית, אך מכנס שנערך לפני כמה חודשים, אשר תכניו פורסמו אמש (שני) בחדשות עשר עשויים ללמד מה הכיוון שבר.

"האתגר שמשפיע באופן מתמשך על כל שאר האתגרים האחרים של ישראל הוא הרשות הפלסטינית", אמר גנץ בכנס של הקהילה היהודית במקסיקו בחודש אפריל האחרון.

לדבריו, "האינטרס הראשון שלנו הוא למצוא פתרון. אלו לא רק שאלות פוליטיות של שמאל או ימין". בהמשך הוא סיפר על מנהיג ערבי שאמר לו כי מיליוני היהודים והפלסטינים שבאזור לא ייעלמו ועל כן על הצדדים למצוא דרך לחיות יחד, אני מסכים איתו בכל מילה", אמר לנוכחים והוסיף, "אני מאמין שבשבילנו, כישראלים, חשוב למצוא פתרון, בלי להתפשר על צרכי הביטחון שלנו ועל בטיחות אנשינו".

בסקר שנערך בתחילת השבוע בחברת החדשות קיבל הרמטכ"ל לשעבר 16 מנדטים שהציבו אותו כמפלגה השנייה בגודלה לאחר הליכוד. עוד פורסם כי במידה והוא יחבור ליאיר לפיד ויש עתיד, תקבל מפלגתם המשותפת 26 מנדטים, 3 פחות מאשר נתניהו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן