השחקנית עינת ויצמן על ח"כ באסל גטאס: "ההקרבה שלו היא ההקרבה האולטימטיבית"

בערב תמיכה מיוחד שנערך לכבוד חבר הרשימה המשותפת, שהורשע בהברחת פלאפונים לאסירים ביטחוניים, שבחה השחקנית והבמאית עינת וייצמן את מעשיו

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/07/17 09:01 ח בתמוז התשעז

השחקנית עינת ויצמן על ח"כ באסל גטאס: "ההקרבה שלו היא ההקרבה האולטימטיבית"
יירצה שנתיים מאסר. באסל גטאס, צילום: Herzl Yosef. פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר באסל גטאס צפוי להתחיל לרצות היום (ראשון) את עונשו לאחר שהורשע בהברחת טלפונים ניידים לאסירים פלסטיניים הכלואים בישראל.

בערב תמיכה שנערך לכבודו אמש (מוצאי שבת) בכפר ראמה, השתתפו חבריו לרשימה המשותפת ותומכים נוספים. כותרת האירוע הייתה "אסיר בדרך לחירות" וחתנה גאטס אמר בנאומו: "מחר אכנס לכלא כי אני בן של העם המקופח נגזל המולדת, ועל זה אני משלם את המחיר. שנתיים בכלא שאני מקבל בהן את האחריות על המעשה שלי מטעמים הומניטריים. אני אצא מחוזק יותר בכדי לתרום למען העתיד ששואף לו בני עמי".

השחקנית והבמאית עינת ויצמן, נאמה גם היאבאירוע ואמרה בין היתר כי מעשיו של גטאס ביטאו "התנגדות מתבקשת לתנאים הקשים והמפלים בהם מוחזקים האסירים הפוליטים, ונועדה להקל עליהם ולו במעט. לכן ההקרבה שלו היא ההקרבה האולטימטיבית".


 

בשם הרשימה המשותפת, בה כיהן עד לא מזמן גטאס, דיבר ח"כ מסעוד ג'נאיים שאמר כי "גטאס האסיר יישאר חופשי, ישבור את סורגי הכלא ויעשה ממאסרו מחוז לחופש".

בדצמבר 2016 תועד גטאס כשהוא מבריח טלפונים ניידים לאסירים ביטחוניים הכלואים בישראל. במרץ האחרון הוא הורשע בעבירות של מרמה והפרת אמונים ונידון לשנתיים מאסר.