ח"כ כבל ליעל שבח: "אני מתנצל"

חבר המחנה הציוני התייחס לעובדה שהוא איש השמאל היחידי שהגיע לחוות גלעד, כדי לנחם את משפחת שבח על הירצחו של הרב רזיאל, "אני מקבל בהכנעה את הדברים שאת אומרת וזה לא היה נכון מצדנו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/01/18 15:14 כח בטבת התשעח

ח"כ כבל ליעל שבח: "אני מתנצל"
ח, צילום: ללא קרדיט

בשבוע שעבר פנתה יעל שבח, אלמנות של הרב רזיאל הי"ד, לחברי הכנסת מהשמאל והזמינה אותם לביתה. מי שהחליט להרים את הכפפה היה ח"כ איתן כבל מהמחנה הציוני שהגיע אמש (ראשון) לחוות גלעד והביע את התנצלותו על העובדה שהיה המנחם היחיד ממחנה השמאל.

במהלך המפגש הצרה שבח על כך שזרם המנחמים היה רק ממחנה הימין. "זה לא משנה מה עמדותי", ענה לה, "אני מאמין בגאולה ומאמין בביאת המשיח. אני מצפה לו. החיבור שלי לארץ הוא גדול. אני מסתובב בארץ ובשומרון וקורא תנ"ך".

לטענה עצמה הוא אמר, "אני ממש מתנצל שזו הייתה התחושה. נכון את צודקת. אני אדם מאוד ישיר ואני מקבל בהכנעה את הדברים שאת אומרת וזה לא היה נכון מצדנו.

הבוקר בראיון לתכניתם של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ב'כאן רשת ב' אמר כבל כי נסע לחוות גלעד בעקבות מייל אישי שקיבל מאלמנתו של הרב שבח, שבו היא העלתה טענה דומה לזו ששטחה בפניו בזמן הניחום.

"לראות את האנשים האלה בתנאים מאוד מאוד קשים נאחזים באדמה, אי אפשר שלא להתפעל", הוא אמר וציין בצער כי "במידה רבה אתה מרגיש את השבר שמתקיים בתוכנו. לא הגעתי על תקן פוליטיקאי. הוא נרצח כיוון שהיה יהודי זה פשוט מאוד".

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שח"כ כבל פועל מבלי להתחשב בעמדות פוליטיות כאלו ואחרות, כשרק לפני מספר שבועות הוא הקריא שיר לזכרה של יפי גליק ז"ל, רעייתו של חברו למליאה ח"כ יהודה גליק מהליכוד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן