ח"כ גליק: "מתחנן שלווייתה של רעייתי לא תהפוך לנושא למריבה"

חבר הליכוד, שאיבד את אשתו, פנה לאנשי המערכת הפוליטית מימין ומשמאל וביקש שלא יערבו את אסונו האישי במתיחות בנושא אי הקיזוז בהצבעה על חוק המרכולים

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/01/18 12:00 יד בטבת התשעח

ח"כ גליק: "מתחנן שלווייתה של רעייתי לא תהפוך לנושא למריבה"
ביקרו יחד בהר הבית. יפי ז, צילום: באדיבות המשפחה

ח"כ יהודה גליק, שאיבד הבוקר (ב') את אשתו יפי, פנה לגורמים הפוליטיים בקואליציה ובאופוזיציה וביקש מהם שהלווית רעייתו לא תהפוך לסלע מחלוקת.

"מתחנן בכל לשון של בקשה", צייץ גליק בטוויטר, "שלווייתה של רעייתי היקרה לא תהפוך בשום אופן לנושא למריבה בבקשה הרבו אהבה ואנרגיות חיוביות".

דבריו של חבר הליכוד נכתבו בעקבות הודעת ח"כ יואל חסון כי האופוזיציה לא תתקזז עם הקואליציה על קולו של ח"כ יהודה גליק מהליכוד בהצבעות הצפויות על חוק המרכולים, "אני משתתף מעומק הלב בצערו הגדול של ח"כ גליק על מות רעייתו. חוק המרכולים לא דחוף, 70 שנה חיינו פה מצוין בלעדיו. אין קיזוזים והקואליציה יכולה לדחות את ההצבעה. זה בידיה", הוא צייץ בטוויטר.

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, תקף את ההודעה ואמר: "זכותה של האופוזיציה לא לקזז את יהודה גליק. זכותי לומר שאני מכיר תרבות אחרת. קורא לאופוזיציה לחזור בהם מההחלטה חסרת הרגישות הזו לטובת כולנו".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו התייחס בחשבון הטוויטר שלו לפטירת יפי גליק וצייץ: "שוחחתי עם חברנו, ח"כ יהודה גליק, וניחמתי אותו על פטירת רעייתו היקרה יפי ז"ל. יחד עם כל עם ישראל אנחנו מבכים את מותה ומחזקים את רוחו ואת רוח המשפחה בעת יגונם העמוק. יהי זכרה ברוך".

מבקש שיוציאו את אשתו מהויכוח. גליק בטוויטר

מבקש שיוציאו את אשתו מהויכוח. גליק בטוויטרצילום: צילום מסך מטוויטר

בתוך כך, מועצת הר חברון והעומד בראשה, יוחאי דמרי, הספידו את גליק ואמרו כי "הבוקר הלכה לעולמה שכנה יקרה חברתנו, יפי גליק. יפי גידלה יחד עם בעלה יהודה שמונה ילדים, ביישוב עתניאל".

לדברי דמרי, "היא עבדה אצלנו במועצה  כעובדת סוציאלית במחלקת רווחה, וקודם לכן ניהלה את לשכת ראש המועצה דאז צביקי בר חי והייתה יד ימינו.  קשר מיוחד יש למשפחתנו ומשפחת גליק עוד בתקופה בה רעייתי, הייתה חברתה לספסל הלימודים.

"במשך השנים חיינו נקשרו זה בזה. ילדינו גדלו יחד, היינו שותפים בהקמת הישיבה ובבניית היישוב והמשפחות שלנו ליוו אחת את השנייה בשמחות ובקשיים. הכרנו את יפי הגיבורה, האמיצה, שעם כל אתגרי החיים חייה מתוך אמונה בריבונו של עולם וניצחה. עם ישראל הכיר במעט את יפי עת סעדה את יהודה בזמן פציעתו  לאחר ניסיון ההתנקשות בחייו.

"יפי היא אבידה גדולה למשפחתה הקרובה והרחוקה, לחבריה ומוקירי זכרה הרבים, ליישוב עתניאל, המתמודד בגבורה רבה, למועצת הר חברון ולעם ישראל כולו. 

"יפי תזכר תמיד, כאמא מסורה ודואגת, אשה איכותית מקצועית ואכפתית, רגישה מאוד לכאב וצער הזולת, שתמיד בקשה להיות ולעשות טוב לאחר. אשת חסד ויראת שמיים, בעלת מידות מיוחדות, אוהבת אדם, יודעת ספר ואמנית מוכשרת -  בנשמתה בדיבורה, בכתיבתה, ובמעשיה.

אנו מבכים את לכתה ומשתתפים בצערו של יהודה ושל בני המשפחה, של הישוב וכל מוקירי זכרה. יהי זכרה ברוך".

הלווייתה של יפי גליק תתקיים היום בשעה 15:30 בבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות בגבעת שאול ירושלים. המשפחה תשב שבעה בביתה שבישוב עתניאל