בית ספר לילדי המפונים הוקם באולפנית תל אביב

בעקבות הפינוי הרחב מעוטף עזה ושדרות, עשרות ילדים שוהים בבתי מלון ללא מסגרות. באולפנית בני עקיבא הרימו את הכפפה והקימו את בית הספר היסודי "משיב הרוח" בתל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 23:26 כה בחשון התשפד

בית ספר לילדי המפונים הוקם באולפנית תל אביב
בית ספר יסודי בתל אביב, צילום: דוברות ישיבות ואולפנות בני עקיבא

בעקבות הפינוי הרחב מעוטף עזה ושדרות, באולפנית בני עקיבא הקימו את בית הספר היסודי "משיב הרוח" עם ציוד לימודי שהושג בתרומות, ומורות הפועלות בהתנדבות. בית הספר נפתח היום (ה') והוא יעבוד לפי מתכונת הלימודים של החמ"ד.

מאה תלמידים הגיעו ליום הראשון בבית הספר

בית הספר מיועד לגילי הגן ועד כיתות ו', ובעתיד ייפתחו בו גם כיתות עבור חטיבות הביניים. ביום הראשון ללימודים הגיעו קרוב למאה תלמידים, ועתידים להצטרף עוד בהמשך. כמו כן הוזמנו גם ההורים להשתתף בטקס, ואף נשארו להרצאה לאחר הטקס בזמן שהילדים מתחילים את יומם הראשון בבית הספר על פי המערכת שנקבעה מראש.

"אנחנו לא רק תושבי שדרות, אנחנו גם החיילים והחיילות של מדינת ישראל"

ראש העיר שדרות, אלון דוידי בירך על הקמת בית הספר: "כל הכבוד לאולפנית ולרשת בני עקיבא, שאמרו שהם לא רק רוצים שיהיה בית ספר אלא שגם נאמץ אותו, וזו ברכה גדולה לתלמידים שלנו. אנחנו לא רק תושבי שדרות, אנחנו גם החיילים והחיילות של מדינת ישראל. אני שמח שעיריית שדרות יחד עם שותפים רבים כמו האולפנית מייצרים תחושה של קהילתיות וקצת מחזירים את החיים למסלולם".

חולדאי בטקס הקמת בית הספר

חולדאי בטקס הקמת בית הספר, צילום: בני עקיבא

חולדאי: "אני מרגיש מחויבות שתושבי שדרות ירגישו בבית"

ראש העיר תל אביב, רון חולדאי הוסיף: "זאת איננה חגיגה, אני בטוח שכל אחד מילדי שדרות רוצה לחזור הביתה, אבל היות ואנו נמצאים כאן אני מרגיש מחויבות שתושבי שדרות ירגישו בבית. תושבי שדרות הם כרגע תושבי תל אביב יפו לכל דבר ולכל עניין".