סבסוד מעונות היום עוד הקלה: המדינה תשלם את המקדמה במקום ההורים

לאחר שהכריז על סבסוד אוטומטי לשלושה חודשים, במשרד העבודה ימשיכו לסבסד את המקדמות למעונות היום, במטרה להקל על ההורים שטרם ביררו את דרגתם. שר העבודה בן צור: "תפקידנו לסייע בעידוד התעסוקה ונעשה זאת במגוון דרכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/23 14:14 יג בתשרי התשפד

עוד הקלה: המדינה תשלם את המקדמה במקום ההורים
גן ילדים, משרד העבודה ימשיך לשלם את המקדמה, צילום: Michael Giladi/Flash90

לקראת החג, יוזם משרד העבודה הקלה נוספת להורים שטרם קיבלו דרגות סבסוד למעונות היום. משרד העבודה יעביר תשלומי מקדמות לארגונים המפעילים את המעונות בכדי שיאפשרו להורים תשלום מופחת עד קבלת דרגת הסבסוד הסופית ולהקל על הנטל הכלכלי שמוטל על ההורים.

מצטרף להענקת הדרגה האוטומטית

המהלך מגיע לאחר שבתחילת החודש הכריז המשרד על כך שהורים שילדיהם ממשיכים באותם מסגרות יקבלו באופן אוטומטי את הדרגה מהשנה שעברה וזאת עד לסידור הדרגה המעודכנת שלהם. לאחר שההורים יסדירו את דרגתם, הם ישלמו את ההפרש במידה ויהיה כזה. עתה מגיע מהלך עוקב על מנת להקל עוד על ההורים.

השר בן צור חותם על הצו

השר בן צור, עוד הקלה להורים. צילום: משרד העבודה

מנכ"ל המשרד למפעילי המעונות: "נצלו את תשלומי המקדמות"

שר העבודה, יואב בן צור: "משרד העבודה פועל בכלל המישורים לסייע להורים ולהפחית את יוקר המחייה. ערב חג הסוכות, התחייבנו שנעביר מקדמות לארגונים כדי לאפשר להורים תשלום מופחת, ולהקל עליהם בתשלומים החודשיים למעונות היום. תפקידנו לסייע בעידוד התעסוקה ונעשה זאת במגוון דרכים לרווחת ההורים".

מנכ"ל המשרד, ישראל אוזן הוסיף פנה למפעילי המעונות וביקש: "נצלו את תשלומי המקדמות ותאפשרו להורים לשלם סכום מופחת ולהקל עליהם את הנטל הכלכלי בכלל ובתקופת החגים בפרט".