רן ארז הודיע על המשך העיצומים: "האוצר פעל נגדנו בנכלוליות"

רן ארז הודיע כי העיצומים של ארגון המורים יימשכו, כיוון שלטענתו משרד האוצר הפר את התחייבותו כלפי הארגון: "האוצר פעל נגדנו בנכלוליות" | באוצר תקפו בחזרה - הפגיעה בתלמידים לא מקובלת

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/23 22:53 יט באלול התשפג

רן ארז הודיע על המשך העיצומים: "האוצר פעל נגדנו בנכלוליות"
רן ארז, יו"ר ארגון המורים. , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ארגון המורים רן ארז יצא הערב (ג') בהודעה בה תקף את משרד האוצר וטען כי הפר את ההתחייבויות כלפי הארגון - לאחר שלטענתו לא מוכן להעביר את 800 השקלים שהתחייב למורים במשכורת הקרובה. בעקבות זאת הודיע ארז כי בארגון מעלים דרישות ופותחים בשורה של עיצומים: "האוצר פעל נגדנו בנכלוליות. הם השיגו פתיחת שנת לימודים, אך מיד הפרו התחייבות וגם פוגעים באמינות שלנו כלפי המורים".

ארז אמר כי, "אין אנו מוכנים לשיטת מו"מ זאת ולאור כל זאת אנו ממשיכים בעיצומים". והוסיף: "הניסיון של משרד האוצר, המובל על ידי המדיניות של פורום קהלת, היא להרוס את העבודה המאורגנת, לפגוע במורים, ובמיוחד במנהלים אותם הם רוצים להעסיק בחוזים אישיים ללא כל הגנה וללא כל קשר להסכם הקיבוצי".

סמוטריץ

סמוטריץ' , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"משרד האוצר פועל כעת על מנת לגבש את כל ההסכמות"

"מיד לאחר ההסכמות אליהם הגיעו הצדדים, ארגון המורים הורה למוריו להמשיך בעיצומים. המשך העיצומים והפגיעה בתלמידים לאחר הגעה להבנות אינם בגדר התנהלות מקובלת. משרד האוצר פועל כעת על מנת לגבש את כל ההסכמות לכדי הסכם קיבוצי והמשך וקורא לארגון המורים להמשיך את שיתוף הפעולה בנושא זה ללא פגיעה בתלמידים".