השר קיש מגיב לשביתת הנהגת ההורים: "טעות קשה"

שר החינוך הגיב להנהגת ההורים הארצית שהחליטה לשבות היום כמחאה על מתווה הבגרויות: "זאת טעות קשה, אבל זכותם המלאה לפעול כך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/23 10:51 כט באדר התשפג

השר קיש מגיב לשביתת הנהגת ההורים: "טעות קשה"
יואב קיש, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הנהגת ההורים הארצית הכריזה כי היום (ד') תחול שביתה בחטיבות הביניים והתיכונים, בשל מתווה הבגרויות החדש ובשל העיצומים של ארגוני המורים שלדבריהם פוגעים בתלמידים. שר החינוך יואב קיש הגיב להחלטה על השביתה בדיון שנערך הבוקר בוועדת החינוך של הכנסת: "טעות קשה, אבל זכותם המלאה לפעול כך".

"ללכת להשבתה - זאת טעות קשה"

שר החינוך יואב קיש התייחס בישיבת ועדת החינוך להשבתה של הנהגת ההורים בחטיבות הביניים ובתיכונים: "הנהגת ההורים הייתה שותפה לשיח על מתווה הבגרויות החדש. עמדתם לא התקבלה בחלק מן הדברים וההחלטה שלהם ללכת להשבתה - זאת טעות קשה, אבל זכותם המלאה לפעול כך".

"אומרים די למתווה חינוך שמעמיס על הילדים"

מירום שיף, יושב ראש הנהגת ההורים הארצית  קרא בסרטון שפרסם להורים להצטרף לשביתה. "הורים ותלמידים יקרים, הגענו ליום שכולנו אומרים די. יום שלא האמנתי שנגיע אליו אי פעם", פתח ואמר. 

"היום כולנו משביתים את החטיבות והתיכונים במדינת ישראל, כולנו לוקחים אחריות על הילדים שלנו. אומרים די למתווה חינוך שמעמיס על הילדים שלנו ומוסיף בגרויות, ובטח ובטח לא נותן להם מיומנויות שמתאימות למאה ה21", כך אמר שיף. עוד הוסיף כי, "אומרים די לארגון המורים על השימוש בילדים שלנו".