חייל פנה לפצ"ר: רוצה להשתתף בהפגנה באום אל-פחם

חייל מגדוד 405 של התותחנים פנה לפרקליט הצבאי הראשי וביקש להשתתף בצעדת 'עוצמה יהודית' שצפויה להתקיים היום באום אל-פחם; "דין אחד לכולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/18 09:36 כח באב התשעח

חייל פנה לפצ"ר: רוצה להשתתף בהפגנה באום אל-פחם
הפגנת עוצמה יהודית, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

חיילי מגדוד 405 של התותחנים פנה אמש לפרקליט הצבאי הראשי וביקש ממנו להתיר לו להשתתף בצעדת עוצמה יהודית באום אל פחם. במכתב ששלח לפרקליט הצבאי הראשי אמש, כתב החייל כי הצעדה שאמורה להתקיים בצהריים היא צעדת הזדהות עם זכרם של שני השוטרים בני העדה הדרוזית שנרצחו בפיגוע בהר הבית והדרישה לסגור את מסגד פרוק היא דרישה לא פוליטית. לפיכך ובהסתמך על תקדים מצעד הגאווה בו צעדו חיילים במצעד ולא נענשו על כך פנה החייל לפרקליט שרון אפק וביקש ממנו לקבוע כי יותר גם לו ולחבריו להשתתף במצעד באום אל פחם :"כי דין אחד לכולם" 

אנשי עוצמה יהודית יגיעו בצהריים לעיר עם דגלי ישראל ולשלטים בדרישה לסגור את המסגד ממנו יצאה, לדבריהם, ההסתה שהובילה לרצח בהר הבית. לדברי ד"ר מיכאל בן ארי מראשי עוצמה יהודית :"נגיע היום לאום אל פחם להתחיל בצעד קטן את מה שאמור להיות צעד גדול: החלטה עקרונית של משטרת ישראל לאכוף את החוק בעיר. אנו דורשים מהמשטרה להפסיק לאפשר הפרות חוק בעיר ודווקא הניסיון מוכיח שכשהמשטרה רוצה היא יכולה, צריך לסגור את המסגד, לעצור את המסיתים ולהחזיר את הריבונות גם באום אל פחם"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן