חטיבה סרוגה: הכירו את מח"ט הקומנדו החדש

אל"מ קובי הלר ימונה בקרוב למפקד החטיבה שהוקמה לפני 3 שנים ומאגדת את יחידות דובדבן, מגלן ואגוז. מאז הקמתה עמדו בראש החטיבה רק קצינים מהציונות הדתית

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/07/18 12:50 יא באב התשעח

חטיבה סרוגה: הכירו את מח"ט הקומנדו החדש
אל"מ הלר בין מפקד אוגדת עזה למפקד פיקוד דרום, צילום: דובר צה"ל

אל"מ קובי הלר ימונה בקרוב למפקד חטיבת הקומנדו של צה"ל, כך עלה היום (שני) מסבב מינויים חדש בצבא. הוא יחליף בתפקידו את אל"מ אבי בלוט שעתיד להתמנות למזכירו הצבאי של ראש הממשלה.

אל"מ הלר (41), שגדל ולמד בקרני שומרון ובהמשך בישיבת ההסדר "ימית", בנווה דקלים שבגוש קטיף., התגייס בשנות ה-90 לסיירת גולני ושימש בשורת תפקידים בחטיבה, בין היתר במהלך מלחמת לבנון השניה, עד שקיבל את הפיקוד על גדוד הסיור.

הלר במרכז עם הרמטכ"ל

הלר במרכז עם הרמטכ"לצילום: דובר צה"ל

בהמשך שימש כמפקד יחידת דובדבן ובשנתיים האחרונות עמד בראש החטיבה הדרומית ברצועת עזה. הלר יכנס בשבועות הקרובים לתפקידו החדש כמח"ט עוז, חטיבת הקומנדו שהוקמה בשנת 2015 ואיגדה את היחידות אגוז, מגלן ודובדבן. יש לציין כי מאז הקמת החטיבה פיקדו עליה רק מח"טים דתיים. תחילה אל"מ דוד זיני, אחריו אל"מ בלוט ובקרוב כאמור יהיה זה הלר שייקח את המושכות

במסגרת סבב המינויים, עליו הוכרז היום, נודע כי אל"מ דן גולדפוס ימונה לקצין חיל רגלים וצנחנים ראשי. אל"מ אמיר ודמני ימונה לראש חטיבת תכנון ומנהל כוח האדם באגף כוח האדם. ואל"מ אפרים דפרין ימונה לראש חטיבת קשרי החוץ באגף התכנון. כולם יועלו לדרגת תא"ל. בנוסף, תא"ל ד' ימונה לסגן מפקד פיקוד העומק.