לפיד על דברי שטרן: "מאמין לו. רגב מובילה שיח נמוך"

יו"ר יש עתיד סירב להאמין כי דברי חברו לסיעה נגד שרת התרבות ("אני יודע איך התקדמת בצבא") נבעו ממניעים שובניסטים, "הוא דיבר על החנפנות האינסופית של רגב . מי ששמע משהו אחר יש לו כנראה בעיה חמורה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/11/18 17:25 כח בחשון התשעט

לפיד על דברי שטרן: "מאמין לו. רגב מובילה שיח נמוך"
מאמין לשטרן, תוקף את רגב. יאיר לפיד, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, התייחס הערב (שלישי) לראשונה לתקרית בין אלעזר שטרן למירי רגב וגיבה את חברו לסיעה.

"אני מאמין לשטרן ולכוונותיו. מי שמייחס כוונות מסוג זה לאלוף עתיר זכויות, מפקד בה"ד 1 שגידל דורות של לוחמים, פשוט לא מכיר את שטרן", אמר לפיד ותקף את שרת התרבות כשהוסיף כי "השיח הנמוך שמירי רגב מובילה אליו לא נמצא בכלל בסולם הערכים של שטרן".

לדבריו, "האלוף שטרן דיבר על החנפנות האינסופית של מירי רגב למפקדיה שהגיעה לשיאה בהתנתקות. מי ששמע משהו אחר יש לו כנראה בעיה חמורה".

ח"כ שטרן לא מבין מדוע הגדילו את תקציב המשרד לשירותי דת

ח"כ שטרןצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

מוקדם יותר פורסם כי במהלך נאומו של שטרן הוא החל להתווכח עם רגב בנוגע לחוק נאמנות בתרבות, שעבר בקריאה ראשונה, והטיח בה: "אני יודע איך התקדמת בצבא". מאוחר יותר הוא פרסם הבהרה ואמר כי אמירתו "הייתה קשורה להתלהבות היתרה של רגב בשירות אדוניה כמו בתקופת ההתנתקות". השרה רגב תקפה את שטרן על דבריו והאשימה אותו בהכפשת והחפצת נשים

מי שהתייצבה לצידה הייתה סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, שדרשה מלפיד להתנער משטרן. "ב-2018 גבר שמדבר אל אשה בדרך שבה דיבר אלעזר שטרן למירי רגב לא מבין איפה הוא חי", היא צייצה בטוויטר והוסיפה כי היא "קוראת ליאיר לפיד להתנער מהאמירה האומללה הזו, ציבור הנשים בישראל רואה וזוכר, ויש כאן חציית קו אדום בשיח הציבורי נגד נשים".