מחפשים איפה לגור? 5 פרוייקטים לציבור הדתי ששווה להכיר

בעיר או ביישוב? בבניין או בבית פרטי? כל מי שעומד בפני רכישת דירה מוצא את עצמו מתלבט בשאלות רבות. ריכזנו עבורכם את הפרוייקטים המעניינים ביותר ששווים בדיקה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 15/01/20 13:22 יח בטבת התשפ

מחפשים איפה לגור? 5 פרוייקטים לציבור הדתי ששווה להכיר
בית החלומות, צילום: pixabay

תקוע

פרויקט עלות השחר בתקוע מונה 88 דירות קסומות ומרווחות, שכולן נבנו על מצוק בשמורת טבע, בסטנדרט בניה חדשני, תכנון הנדסי ואדריכלי מוקפד עם דגש על צרכי הלקוח בפרטים הקטנים ביותר.  הדירות עצמן פונות אל נופיו המרהיבים של נחל תקוע, ההרודיון ומדבר יהודה בנויות ומוכנות כבר לאכלוס מיידי.

תקוע הוא ישוב מעורב השוכן במזרח גוש עציון ומתפאר בקהילה מגוונת וחזקה הפועלת בהרמוניה ומשמשת אבן שואבת למשפחות אשר בחרו לחיות את חייהן בשיתוף עם כלל ישראל. בישוב מתגוררים כ 4000 תושבים הנהנים ממערכת חינוך ענפה ומגוונת, מקהילתיות נפלאה ומחיי תרבות עשירים ומאפשרים.

תקוע נמצאת במרחק של 12 דקות מירושלים  ונמצאת בתנופת פיתוח מתמדת. כך שללא ספק מדובר באחד הפרוייקטים השווים בגוש עציון. וכעת מתוך 88 הדירות נותרו בו רק 6 דירות אחרונות. 

עוד פרטים על הפרוייקט בתקוע

צילום: יחצ

 

 

כרמי גת

אחד הפרויקטים הגדולים והמעניינים לציבור הדתי הוא קהילת 'כרמי גת' בקרית גת. למעשה מדובר בשכונה שלימה של קבוצת רכישה בכרמי גת בת 364 משפחות שמרבית הדירות בה נמכרו כבר לפני מספר שנים וכעת עם קבלת היתר הבניה ותחילת העבודות הוצאו למכירת דירות "שבס" שהתקבלו בהקלה.

בפרויקט מגוון דירות של 3 עד 5 חדרים בטיפוסים שונים מבניינים בני 10 קומות ועד קוטגים במבנים בני 3 יחידות בלבד.

את הפרויקט מנהלת חברת באמונה לה נסיון רב ומוצלח בארגון קבוצות רכישה ולאחרונה חתמה הנהלת הקבוצה הסכם מימון עם קרן טריא אשר מעמידה הלוואות לדיירים עד לגמר הבניה.

סמנכ"ל החברה רונן וייל מסר שמדינת ישראל בשנים האחרונות כבר לא מוציאה מכרזים לקבוצות רכישה, מאז שהחליטה הממשלה שכל המכרזים מיועדים למחיר למשתכן ולכן יש פה הזדמנות נדירה, להצטרף לקהילה דתית לאומית איכותית קימת ולהנות מחיי קהילה תוססים בסמיכות רבה לכביש 6. לא מכבר החל אכלוסם של פרויקטים שכנים וכרמי גת מתחילה לקרום עור וגידים.

עוד פרטים על הפרוייקט

השכונה החדשה

השכונה החדשהצילום: יחצ

 

 

מצפה בראשית

פרויקט 'מצפה בראשית' מעניק לרוכשים שילוב איכות חיים מושלם. קרבה יעילה של 15 דקות מירושלים יחד עם דירות מפוארות במפרט עילי נדיר עם נוף מדהים לים המלח, בשכונה שקטה עם כל השירותים הקהילתיים.

בפרויקט הושם דגש רב על חווית המגורים האולטימטיבית. בזמן שדירות 5 חדרים במרכזי הערים מצומצמות לשטח של כ110 מ"ר, ב'מצפה בראשית' הגודל הממוצע עומד על 150-160 מ"ר, בבנייני בוטיק של 6 דירות בלבד לבניין.

יחידות הורים מרווחת, דלתות כניסה מעוצבות, דלתות פנים דקורטיביות, מפסקי גביס או שו"ע, שעון שבת, הכנה למזגן מיני מרכזי, ואפילו מזגן מתנה לרוכשים, ברזים של חמת, ארונות אמבטיה, אסלות תלויות ומכלים סמויים, דוד שמש ענק, חלונות ותריסי אלומיניום בבידוד תרמי ועוד המון הפתעות מרשימות שהופיעו במפרט העשיר.

במצפה בראשית תמצאו את כל מוסדות החינוך, ממעון ועד כולל אברכים, ישיבת ההסדר של הרב סבתו, סופרמרקט ענק, קופות חולים, מגרשי משחקים בשפע, בריכת שחייה, ושתי תנועות נוער – עזרא ואריאל.

עם נתוני פתיחה כאלו, לא פלא שמעל 70% מהדירות כבר נמכרו. המלצה שלנו? לכו לראות.

עוד פרטים על הפרוייקט

פרוייקט מצפה בראשית

פרוייקט מצפה בראשיתצילום: יחצ

 

ירושלים

פרוייקט "לב העיר" נבנה כשכונת מגורים פרטית הממוקמת בליבה הפועם של ירושלים. השכונה משתרעת על פני 12 דונם הכוללים ששה בניינים מגורים, המחופים באבן ירושלמית, לובי מעוצב מודרני וחדיש, חניון תת קרקעי עם חניות הרשומות בטאבו לכל דירה.

בנוסף, למרגלות הפרויקט מתחם ירוק וקסום המחבר בין הבניינים ומתחם מסחרי שיכלול סופרמרקט, קופת חולים, בית כנסת, טיפת חלב ושירותים קהילתיים נוספים לשימוש ונוחות הדיירים.


נכון להיום ארבעה בניינים כבר אוכלסו, וכעת הבניין החמישי בתהליכי מכירה מתקדמים. בפרויקט "לב העיר" מגוון רחב של דירות בנות 3, 4 , 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים, לאכלוס מיידי או קרוב. 
לפרטים נוספים על הפרוייקט

צילום: יח"צ

 

 

אלון מורה

הקהילה של אלון מורה כוללת פסיפס של כמעט 400 משפחות המקיימות אורח חיים דתי בצל הרי השומרון המהווים מקור השראה אידיאולוגי. בקהילה תמצאו אנשים במגוון תחומי עשיה- פעילות ציבורית, עורכי דין, מיזמי חסד, עסקים קטנים, מורים, בנאים, אנשי הייטק ועוד מגוון המקצועות שהשוק מציע.

נדמה שכשמדברים באלון מורה על ההון האנושי, על הנוף הבראשיתי שמתחבר לנוף אנושי, הם לא לא סתם אומרים. קבוצות הוואטסאפ הרבות והפעילות שחלקן רשמיות למטרות חסד וחלקן החסד קורה בהן 'על הדרך' הן עדות לחיי הקהילה התוססים. הסתייעות אחד בשני, עצה טובה, טובה קטנה, הם דברים שבשגרת החיים באלון מורה.

גם תכנון השכונות נעשה במטרה לשמר את הקהילתיות והביחד. דבר שניתן לו דגש משמעותי בפסגת צל הרים, הפרויקט החדש למגורים באלון מורה. תכנון השכונה בוצע באופן כזה שלצד הפרטיות המתבקשת, יהיו הזדמנויות לחיבור בין תושבי השכונה- במתקני שעשועים, ברחוב משולב, ועוד. ביחד יזמות, חברת היזמות שבונה את הפרויקט הייחודי הזה, מספרים כי תהליך התכנון החל מתוך היכרות עם משפחות היישוב, אופי הקהילה והרצון להגדיל את היישוב תוך שימור היתרונות הקהילתיים.

עוד פרטים על הפרוייקט

השכונה באלון מורה

השכונה באלון מורהצילום: יחצ