"יש צפי של רווח פי 2-3 תוך שנים בודדות"

קרקעות אחרונות מוצעות כרגע למכירה סמוך למתחם העסקים "ביג" בפרדס חנה בהון עצמי של 119,000 ₪ בלבד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 01/12/19 15:07 ג בכסלו התשפ

"יש צפי של רווח פי 2-3 תוך שנים בודדות"
בניה בשטח, צילום: shutterstock

חברת "טופ פרדס חנה-כרכור" מציעה למכירה מספר מוגבל של קרקעות באחד מאזורי הקרקעות בעלות הביקוש הגבוה ביותר בארץ.

לפי גורם בכיר בענף מדובר בקרקעות באיזור פיתוח ייעודי בעלות פוטנציאל של 200% תשואה למשקיעים תוך שנים בודדות.

בעקבות בניית המתחם בצמוד לקרקעות, הערכה היא כי הקרקעות יאושרו בהליך מזורז מהרגיל.

מתחם "ביג" פרדס חנה (שעתיד לקום במושבה) ושורה של קרקעות הנמצאות בסמוך לו עלו השבוע לכותרות לאחר שחברת "טופ פרדס חנה-כרכור" אישרה כי תמכור את הקרקעות שלה תמורת מחיר של 119,000 ₪ בלבד. כאמור הקרקעות נמצאות באיזור בעל פוטנציאל פיתוח מהיר לכן צפויות לתת רווח של פי 2-3.

הערכות בענף מתמחרות את מחיר הקרקעות בעתיד סביב 500-600 אלף ₪ בעת אישור התכנית.

רוצים לדעת עוד על ההזדמנות? לחצו כאן

את תהליך הרכישה של הקרקע מלווה משרד עורכי דין מהמובילים בארץ, המשרד ייצג את הלקוח בכל שלבי העסקה, מרכישת הקרקע ועד ייצוג הלקוחות מול הרשויות.

בעקבות אישורו המלא של מתחם העסקים הצמוד לקרקעות, תהליך אישורם צפוי להתקצר ואף להסתיים תוך שנים בודדות, בעת הפשרתן, כל בעלי הקרקעות העתידיים ייהנו מנסיקה במחירם, עד למחיר של פי 2-3 ממחירן המקורי, במצב זה, הם יוכלו למכור אותם באותו הרגע או לבנות עליהם ולקבל תשואה גבוהה משכירות עתידית.

ההשקעה במתחם ביג צפויה לעמוד על מיליוני שקלים, יזמי הפרוייקט ייהנו מקרבתו לכביש 6, ותחנת הרכבת באיזור, מה שיעזור להתפתחות עתידית של האיזור והמתחם אף מעבר לרמת המחירים המוערכת היום.

הקרבה לכבישים ראשיים, תחנת הרכבת והמיקום האטרקטיבי הם אלמנטיים מרכזיים בעליית מחירי הקרקעות והשכירות באיזור בשנים האחרונות, מגמה שצפויה רק להקצין.

במידה ותרצו לקחת חלק מהשקעת השנה בפרדס חנה כרכור, השאירו את פרטיכם בטופס למטה, ונציג מטעם החברה יחזור אליכם לתיאום פגישה.

הקרקע אינה זמינה לבנייה

רוצים לדעת עוד על ההזדמנות? לחצו כאן