אלפיים יחידות דיור: מתחם מגורים ענק יוקם בעיר ליד ירושלים

אלפיים יחידות דיור חדשות ייבנו במתחם ביאליק בעיר בית שמש. המתחם החדש יתפרס על פני 140 דונם ויכלול גני ילדים ומעונות, מתחם דיור מוגן, בתי ספר ומבנים ציבוריים נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/24 18:52 כח בטבת התשפד

אלפיים יחידות דיור: מתחם מגורים ענק יוקם בעיר ליד ירושלים
מתחם המגורים החדש, צילום: בר לוי אדריכלים

על רקע מחירי הדיור העולים ושיעור הצפיפות שלא מפסיק לטפס בשנים האחרונות, מתחם מגורים חדש יוקם בעיר הסמוכה לירושלים, בית שמש. הפרויקט החדש יכלול בניה של כ-2,000 יחידות דיור על שטח של כ-140 דונם. בנוסף יוקמו במתחם החדש גני ילדים ומעונות, מתחם דיור מוגן, בתי ספר ומבנים ציבוריים נוספים על מנת לתת מענה מלא לצרכי התושבים.

ממתחמי הפינוי בינוי הגדולים בבית שמש

מתחם ביאליק ממוקם בחלק הוותיק של העיר בית שמש והוא ממתחמי הפינוי בינוי הגדולים והמשמעותיים בסביבה. התכנית המוצעת משתרעת על פני הרחובות ביאליק, בני דן, המעפילים והעליה, וכוללת פינוי של כ-350 דירות לפינוי. לפרויקט תב"ע מאושרת ומשרד האדריכלים "פרימוביץ' בס" נבחר להוביל את תכנון הפרויקט.

שכונת ביאליק

שכונת ביאליק צילום: afifon

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית אישרה את זכייתם של בעלי הדירות

בימים האחרונים הושלמה העסקה ובהנהלת הנהלת החברות נערכים לפתיחת משרדי הפרויקט בלב השכונה על מנת לאפשר נגישות ומענה לבעלי הדירות במתחם, תוך מינוי צוות ייעודי. סמנכלי"תהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית עינת גנון פרסמה מכתב לבעלי הדירות המאשרת את זכייתם המשותפת של החברות והשלמת הליכי העסקה, המאפשרת את קידום הפרויקט על ידי חברה משותפת.