הזדמנות אחרונה וחד פעמית – השקעה בצמוד קרקע בקרני שומרון

מועצה מקומית קרני שומרון פותחת דף חדש של פיתוח, ומזמינה אותך להיות שותף לסיפור ההצלחה. לאור זאת, קבוצת רכישה מבית "טליס נדל"ן" מתכננת לגשת למכרז העתידי של המדינה שמונה 22 מגרשים לבניה צמודת קרקע. מהירי ההחלטה שיזכו להצטרף לקבוצה וינצלו את ההזדמנות, יגשימו את חלומם לבית צמוד קרקע במחיר אטרקטיבי ומתחת למחיר השוק

חדשות כיפה כיפה בשיתוף טליס נדל"ן 05/09/23 12:37 יט באלול התשפג

הזדמנות אחרונה וחד פעמית – השקעה בצמוד קרקע בקרני שומרון
צילום: טליס נדל"ן

כ-10 דקות נסיעה ממזרח לכביש 6 וכ-20 דקות מכפר סבא נמצאת קרני שומרון. היישוב שנוסד בשנת 1977 - מוקף בטבע ירוק ונהנה מאוויר צלול ואיכות חיים גבוהה - זוכה בשנים האחרונות לפריחה משמעותית במגוון תחומים, כשבראשם הזינוק הדמוגרפי שהוא רושם: מ־7,300 תושבים ב־2015 ל־10,500 ב־2020 ועם צפי ל־42,000 תושבים בשנת 2040, המשמעות היא הפיכתו לעיר מחוז גדולה ומרכזית.

הזינוק הדמוגרפי העלה את מעמדה של הרשות המקומית וכעת היא מוגדרת כרשות המתפתחת לעיר, כך שלפי תכנון תוכנית אב לשנת 2040 – תמנה העיר כ-42,000 תושבים. הפיתוח המואץ יורגש היטב גם בתשתיות ובגישה אל העיר באמצעות כביש 55, שעובר שדרוג בטיחותי משמעותי בימים אלה וצפוי להפוך לכביש בין עירוני דו מסלולי.

עד כה, רוב הבנייה ביישוב הינה צמודת קרקע, אולם במסגרת הפיתוח המואץ מרבית התכנון יתרכז בעיקר בבנייה רוויה לגובה. לכן, זו אחת מעתודות הקרקע האחרונות שהמדינה משחררת עם תב"ע מאושרת לבניה צמודת קרקע ביישוב.

צילום: shutterstock

הצפי להיתר: כשנה וחצי מיום הזכייה במכרז

חברת "טליס נדל"ן", שתלווה את תהליך המכרז, מתחייבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, תוך שקיפות מול הלקוח, מקצועיות ללא פשרות ואחריות פיננסית כלפי הרוכשים. החברה דואגת לשקיפות מלאה באמצעות עו"ד שיהיה נאמן לכספי הקבוצה ובנוסף שמאי או רואה חשבון שישמש כמפקח. בימים אלה החברה שוקדת על פיתוח פרויקטים נוספים במעלה אדומים, צמודי קרקע באדם ו-156 יח"ד בטבריה.

ומה לגבי מימון בתקופה שכזו?

מי שרוצה בית צמוד קרקע רק יכול לחלום על תקופה שכזו, תקופה שבה אחרי שנים ארוכות של עליות בשוק הנדל"ן סוף סוף אפשר למצוא הזדמנויות כמו זו שלפנינו. את החותם לכך ניתן למצוא בכתבות שפורסמו בימים האחרונים על שורת מוסדיים שהשקיעו לאחרונה למעלה ממיליארד שקלים בחברות נדל"ן. מדובר בגופים המומחיות שלהם היא לאתר הזדמנויות השקעה – והם מנצלים אותה היטב.

תעשו את החשבון: אוכלוסיית ישראל צומחת בכל שנה בכ-170 אלף תושבים, כאשר בעוד 6 שנים מדובר בעוד כמיליון תושבים. הביקוש לדירות ימשיך לעלות, הביקוש לצמודי קרקע יזנק - וכבר עכשיו היזמים בונים פחות וההיצע פוחת.

צילום: shutterstock

בצמודי הקרקע הבעיה חריפה יותר, כאשר גם אם יש יזמים שרוצים לבנות - המדינה מצמצמת כמעט לחלוטין שיווק קרקעות של צמודי קרקע באזורי ביקוש וההיצע שלהם רק ילך ויקטן בעוד הביקוש רק ילך ויגדל. כשהשוק יפגוש את ירידת הריבית, שההערכות מדברות על ירידת ריבית כבר בשנה הבאה, נראה את המחירים חוזרים לזנק.

בפרויקט שלנו, בכדי למנוע חששות ולאפשר כבר היום עסקה תוך הסתמכות על הריבית של מחר, את הקבוצה תלווה יועצת מימון שתדע לתת פתרון מימוני אישי לכל לקוח, ובנק מזרחי טפחות יעמיד מימון לזוכים.

צילום: shutterstock

"טליס נדלן" הינה חברת ייזום המתמחה בבנייה רוויה למגורים ובפרויקטים של התחדשות עירונית. החברה מנוהלת על ידי ארתור טליסמן, מהנדס בוגר תואר ראשון ותואר שני מהטכניון בהנדסה אזרחית בהצטיינות. כל זאת בשילוב ניסיון עשיר בתחום הבניה וחתירה לחדשנות, אמינות ועמידה ביעדים שהובטחו ללקוח. כחברה המקפידה על איכות לצד שירות, "טליס נדל"ן" מציבה בראש סדר העדיפויות שלה את הטיפול האישי והמענה ללקוח, לצד רמת ביצוע מוקפדת וליווי גם לאחר המסירה.

לאתר חברת טליס לחצו כאן

לפרטים נוספים חייגו 055-3167377


בשיתוף טליס נדל"ן