גם זוגות מאורסים יוכלו להירשם ל"דירה בהנחה" | כל הפרטים

לאחר שמועצת מקרקעי ישראל אישרה כי גם זוגות מאורסים יוכלו להירשם להגרלות "דירה בהנחה", ההרשמה שתפתח בקרוב תוארך בשבוע | ההגרלה כוללת 9,000 יחידות דיור בכל רחבי הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/23 18:44 ו בניסן התשפג

גם זוגות מאורסים יוכלו להירשם ל"דירה בהנחה" | כל הפרטים
דירה בהנחה - עכשיו גם למאורסים, צילום: Moshe Shai/FLASH90

ההרשמה להגרלות של "דירה בהנחה" תוארך בשבוע: ההגרלה תפתח כמתכונן ביום ראשון ה-16.4.23, כ"ה בניסן, ותיסגר ביום ראשון ה- 7.5.23, ט"ז באייר, ותכלול הפעם גם זוגות מאורסים. ניתן יהיה להוציא אישורי זכאות עד יום שני ה-20.4.23, כ"ט ניסן. לאחר מכן לא יהיה ניתן להנפיק אישורי זכאות עד לסגירת ההרשמה להגרלה

כעת גם זוגות מאורסים יוכלו להשתתף

הארכת מועד ההרשמה הינה בהמשך לאישור מועצת מקרקעי ישראל כי זוגות מאורסים יוכלו להירשם להגרלות "דירה בהנחה". במסגרת ההחלטה שהתקבלה במועצת מקרקעי ישראל, זוגות העומדים להינשא יקבלו זכאות מותנית לחצי שנה, זאת בקבלת אסמכתא מהרבנות או לחלופין חתימה על מסמך מול עורך דין שבו הם מצהירים כי הם עומדים להינשא.

על זוגות אלו תהיה החובה לעדכן את משרד הבינוי והשיכון לאחר שינוי הסטטוס ל"נשואים" במשרד הפנים, וזאת עד שלושה חודשים מיום הנישואים, ללא ביצוע העדכון, זכאותם תפוג.

הגרלה על דירות בהנחה, אילוסטרציה

הגרלה על דירות בהנחה, אילוסטרציה צילום: Gili Yaari/Flash90

מי זכאי להירשם להגרלה ואיך נרשמים?

בהגרלה הקרובה יוגרלו כ-9,000 יחידות דיור בהנחות ברחבי הארץ. הזכאים להירשם להגרלה זו הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף, בהם גם זוגות העומדים להינשא אשר הציגו את המסמכים הנדרשים וקיבלו זכאות. כפי שהיה בהגרלה הקודמת, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, נדגיש כי אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה וההרשמה תהיה פתוחה לציבור הזכאים במשך כשלושה שבועות.

אישורי זכאות להרשמה ניתן להנפיק באופן מקוון וללא צורך בהגעה פיזית לסניפים. תהליך הנפקת אישור הזכאות מתבצע בסניפים הדיגיטליים של חברות ההרשמה: אלונים, מילגם ועמידר. עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות של "דירה בהנחה" היא 250 שקלים, הליך ההנפקה אורך עד עשרה ימים, האישור תקף לשנה, ויש להאריכו בטרם פקיעת תוקפו.

אלה הערים הכלולות בהגרלה

רשימת הערים הצפויה (הרשימה אינה סופית ויכולה להשתנות, לקראת פתיחת ההגרלה תתפרסם הרשימה המלאה): אילת, אלעד, אשדוד, באר יעקב, חיפה, חריש, כפר קאסם, כרמיאל, נוף הגליל, נתיבות, ערד, פתח תקוה, צפת, קצרין, ראש העין, ראשון לציון.