באמונה עם הפנים לציבור החרדי

חברת באמונה משיקה את האגף החרדי בחברה עם חנוכה של הפרויקט הראשון לציבור החרדי - סוהו בית שמש, 280 יח"ד בשכונה ד בבית שמש

חדשות כיפה תוכן שיווקי 17/03/22 19:44 יד באדר ב'

באמונה עם הפנים לציבור החרדי
צילום: יחצ

מוקדם יותר היום (ה') התקיים טקס מרגש בשכונה ד' בבית שמש, עם חנוכת פרויקט ענק מבית חברת באמונה שנמכר כולו לציבור החרדי. חנוכת הפרויקט מהווה את השקת האגף החרדי בחברת הנדל"ן באמונה שהתמחתה במשך שנים בבנייה וייזום לציבור הדתי.

ישראל זעירא מנכ"ל חברת באמונה: "אנחנו חונכים היום את הפרויקט הראשון הגדול לציבור החרדי. 2 פרויקטים נספים כבר בביצוע ויאוכלסו בעז"ה בתוך שנה וחצי. בסך הכל אנחנו עתידים לבנות בבית שמש 860 יח"ד עבור הציבור החרדי. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל אייל איצקין ונבנה על ידי חברת הביצוע עומר בר תוך הקפדה על רמת גימור גבוה ותכנון מוקפד ומתאים לציבור החרדי"

ראש העיר, עליזה בלוך, נשאה דברים בטקס ובירכה את היזמים על הפרויקט המוצלח, הראשון מתוך שלושה פרויקטים של החברה בבית שמש. ראש העיר קראה לתושבים החדשים להמשיך לפתוח את הלב לכלל האוכלוסיות כמו שרק בית שמש יודעת, איחלה אכלוס קל ונעים והתערות מוצלחת במרקם החברתי של העיר בית שמש.

בחנוכת הפרויקט השתתפו ראשי העיר בית שמש, צוות המתכננים, צוות הביצוע והלקוחות בפרויקט, וכן חבר הכנסת משה אבוטבול, ראש העיר בית שמש לשעבר. ח"כ אבוטובול שיבח את הפרויקט, על האיכות הגבוהה וההקפדה גם בפן המוסרי והדתי. עוד הוסיף כי החברה דאגה לצרכים המלאים של הציבור הדתי - כדוגמת משאבות עם תקן שבת, מעליות שבת, מרפסות סוכה וכד', ושהוא כחבר בשדולה למען השבת מבין את החשיבות הגדולה, ויודע עד כמה זה לא ברור מאליו שהיזמים דואגים לנושאים אלו.