לחיות גם וגם: לגור ליד הטבע וגם צמוד למרכז הארץ

החלום של בית עם גינה עדיין לא נגוז- בנייה של וילות צמודות קרקע עם גינה, במקום מרכזי, מרחק נגיעה ממרכז הארץ גוש דן ופרקי ההייטק. הזדמנות פז עבור אלו שמבקשים להרגיש בכפר ולהישאר במרכז.

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 31/03/22 09:30 כח באדר ב'

לחיות גם וגם: לגור ליד הטבע וגם צמוד למרכז הארץ
צילום: יחצ

מחירי הבתים בשיאם וההתייקרות רק גוברת, המירוץ לבית פרטי צמוד קרקע, ועוד עם גינה, הפך אצל רבים לעוד חלום במגירה. כבר קשה למצוא אפשרויות דיור מרווחות מבלי לוותר על משהו, אם זה קירבה למרכז ולמקומות תעסוקה, קהילה או נוחות. לכן הפרוייקט החדש "אלפא" של חברת "בריזה" בגבעה מבית אתגר נדל"ן הוא מראה נדיר ורענן בנוף שמאפשר ליהנות מכל העולמות.

צילום: יחצ

מדובר על פרויקט אקסקלוסיבי של 36 יחידות בלבד במעלה גבעת טל שבאלפי מנשה. וילות מרווחות של כ 160 מ"ר בנות 5-6 חדרים, על שטח מגרש של רבע דונם החל משלושה מיליון שקלים. שיווק ומכירת השלב הראשוני החלו בימים אלו, ויש נהירה רבה מן האזור ומחוצה לו ליחידות דיור דו משפחתיות מרווחות עם אפשרויות הרחבה. המתחם הוא מיזמויות הבנייה האחרונות באזור המרכז שבהן עוד ניתן לרכוש צמוד קרקע במחיר כזה, הרי לא מדובר בעוד פרוייקט מרוחק ומנותק, אלא ממש בהזדמנות לגור קרוב להכל  עם הפלוסים ביישוב עם טוויסט עירוני בעל אופי קהילתי.

המיקום המרכזי של היישוב הוא מפתח, עם נגישות גבוהה למרכזי התעסוקה ולמטרופולין של גוש דן. אלפי מנשה חולשת על נקודת תצפית מרהיבה המשקיפה על קו החוף מחדרה ועד אשדוד. במרחק 14 דקות נסיעה מכפר סבא, כ 10 דקות מכביש 6 ורבע שעה מתחנת רכבת - שכונת גבעת טל המתפתחת של אלפי מנשה קרובה למרכז העניינים. שלא לדבר על הפקקים במרכז, דווקא להגיע מאלפי מנשה יותר מהיר ויותר נוח. אפשר לגור במרכז קרוב לגוש דן מבלי לוותר כלל על איכות חיים, קהילה ונוחות.

הדמיה

הדמיה צילום: יחצ

הפרויקט מאופיין בעיצוב ותכנון מוקפד, טיב האיכות והחשיבה הושקעו בעיצוב חלל הבית ויסודותיו. מפרט הפרימיום מציע תוכנית מודרנית פרקטית ואטרקטיבית שדואגת לכל מה שצריך. סטנדרט הבניה גבוה המעניק  למשפחה את כל מה שהיא צריכה בנוסף לפינוקים נוספים. התכנון והמפרט מדברים בעד עצמם, עם מחיר ומיקום מפתח מדובר על משהו יוצא דופן שאין פלא שבקרוב לא תשאר יחידה אחת פנויה במתחם "אלפא".

לפרטים נוספים לחצו כאן