חגית משה מזגזגת ולא מתנצלת

יו"ר הבית היהודי בירושלים חגית משה קוראת לגנוז את הקמפיין נגד החרדים שהתפרסם הבוקר (ב') מטעם הסיעה בראשה היא עומדת. "גם אני לא אהבתי אותה ולכן הוריתי לגנוז אותה. המערכה האמתית היא על הרכב הקואליציה הבאה"

חדשות כיפה גלעד כהן 06/08/18 13:27 כה באב התשעח

חגית משה מזגזגת ולא מתנצלת
יו"ר הבית היהודי בירושלים חגית משה, צילום: שרון עזרן

בחירות בירושלים: הקמפיין של הבית היהודי בבחירות המקומיות בירושלים עורר הבוקר (ב') סערה. בקמפיין, כפי שהתפרסם הבוקר באתר כיפה הופנתה טענה למועמדים המובילים לראשות העיר; זאב אלקין, משה ליאון ועופר ברקוביץ' על כך שהמטרה שלהם היא "לסגור דיל" עם החרדים.

חגית משה, יושב ראש הבית היהודי בירושלים כתבה בתגובה לטענות הקשות שהופנו כלפי הקמפיין כי גם היא לא אהבה את הקמפיין ולכן החליטה לגנוז אותו.

"חלקכם "ממש מזועזעים" מהתמונה שהוצעה ללוות את הקמפיין. מודה, גם אני לא אהבתי אותה ולכן הוריתי לגנוז אותה. אבל בואו נדבר על המהות. אין לנו דבר וחצי דבר נגד החרדים. אדרבה, בתפקידי כיו"ר וועדת הכספים לא קיפחתי אף מגזר וחברי החרדים יודעים זאת טוב מכולם.

קמפיין חרדים של הבית היהודי

קמפיין חרדים של הבית היהודיצילום: יח"צ חגית משה

השאלה המרכזית של קמפיין הבחירות היא איך תראה מועצת העיר הבאה? אני יודעת שרובכם אוהבים אותנו יושבים בצד ובשקט. זה בדרך כלל מגיע מאותם גורמים ששואלים אחר כך "למה הציונות הדתית נגררת ולא תופסת פיקוד?!"

אז חברים, המערכה כרגע איננה על זהות ראש העיר הבא של ירושלים. המערכה האמיתית היא על הרכב הקואליציה הבאה. לא משנה מי יהיה ראש העיר - אלקין, ליאון או ברקוביץ' - כל אחד מהם יהיה נתון ללחצים הנובעים מהרכב המועצה. שלושתם כבר עכשיו מחזרים אחרי הקול החרדי. מתוך 31 חברי המועצה שיבחרו - יש חשיבות גדולה שיהיה קול מאוחד וברור של הציונות הדתית שיבין וייתן מענה לגודלו וצרכיו של הציבור הדתי לאומי בעיר.

רק עם נציגות ציונות דתית חזקה וגדולה יותר בקואליציה נוכל להבטיח שירושלים תהיה עיר הבירה של כל החברה הישראלית ולא של סקטור מצומצם. 25% מתושבי ירושלים כבר יודעים: הבית תמיד מנצח.