זמר חרדי סרב להסתכל על השופטות בתכנית הריאלטי, השופט עזב במחאה

מתמודד בריאליטי של "רשת 13" לא הסכים להסתכל על השופטות מרינה מקסימילאן ודיקלה, מסיבה דתיות, וחסם את אוזניו כשמתמודדות שרו. השופט מוקי יצא בסערה: "כבד את המקום אליו הגעת, כמו שאנו מכבדים ולא נוסעים בבני ברק בשבת".

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/18 21:13 כט בחשון התשעט

זמר חרדי סרב להסתכל על השופטות בתכנית הריאלטי, השופט עזב במחאה
קם באמצע | הזמר והשפוט מוקי, צילום: פלאש 90

סערה על במת "The Four" תכניות ריאליטי השירה של רשת 13. זמר חרדי שהגיע להתמודד בתכנית הריאלטי החדשה של רשת 13 לא הסכים להסתכל על השופטות מרינה מקסימיליאן ודקלה וכשהזמרות האחרות שרו, הוא אטם את אוזניו. בעקבות המקרה, הזמר מוקי (דני ניב) שמשמש כשופט אף הוא בתכנית עזב את השולחן. 

אשת יחסי הציבור רונית ארבל פרסמה בעמוד הפייסבוק את הפרטים על התקרית: "במוצ"ש יעלה על במת תוכנית 'דה פור' ("The Four"), רשת 13, אברהם - מתמודד דתי. הוא יסרב להסתכל על דיקלה ומרינה גם כשהן עפות עליו במחמאות עוד לפני שפתח את הפה. הוא ישים אזניות כשמתמודדת אחרות ישירו כי לא נאה לו לשמוע שירת נשים".

מי שעזב כאמור את שולחן השופטים וסירב לקחת חלק בהמשך התכנית הוא מוקי. מוקי סיפר למתמודד על ההיסטוריה המשפחתית שלו - נכד לסבא רבא שהיה רב גדול והושמד עם רוב בני משפחתו בשואה. על כך שהתחנך בביתו על ערכי התרבות היהודית ועל הכבוד הגדול שיש לו ולבני משפחתו למסורת היהודית. ואז הוסיף: 'כמו שאנחנו מכבדים ולא נוסעים בשבת במאה שערים כך אתה צריך לכבד אותנו, אותן, את המקום אליו הגעת - במת 'דה פור'! - על הבמה הזו נשים שרות את אמנותן וכולם כולל כולם מקשיבים להן. בסיום דבריו, כאמור, מוקי קם ועזב את שולחן השופטים".