"התמקדו במעלות האישיות, ולא בחסרונותיו של חברו": קריאה למועמדים בגוש עציון

יו"ר ועדת הבחירות שיגר לשלושת המתמודדים על ראשות המועצה האזורית מכתב ובו הפציר בהם לקראת הימים הנוראים, "להקפיד בכבוד ובשלום חברו במיוחד בימים שהמירוץ לראשות המועצה מתחמם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/08/18 08:34 יט באלול התשעח

"התמקדו במעלות האישיות, ולא בחסרונותיו של חברו": קריאה למועמדים בגוש עציון
שניים משלושת המועמדים. סוויל ונאמן, צילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

בגוש עציון מנסים להתמודד אחרת: יו"ר וועדת הבחירות במועצה האזורית פנה לאחרונה לשלושת המועמדים בבקשה, לקראת הימים הנוראים, שישמרו על כבוד יתר המתמודדים ולא ינקטו בגישה האהובה על כל מועמד - תקיפת היריב.

"אנו עומדים ימים ספורים לפני הימים הקדושים והנוראים הבאים עלינו לטובה", כתב הרב רפי אוסטרוף, המשמש גם כיו"ר המועצה הדתית במועצה, למשתתפים במירוץ על ראשות מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, משה סוויל וירון רוזנטל.

ירון רוזנטל (מימין)

ירון רוזנטל (מימין)צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90

לדבריו, "בימים אלו כש'המלך בשדה', אנו נזהרים יותר בבין אדם למקום ובעיקר בבין אדם לחברו". יו"ר ועדת הבחירות הוסיף כי מאחר והא רואה בשלושתם כמועמדים ראויים באה קריאתו, "להקפיד בכבוד ובשלום חברו במיוחד בימים שהמירוץ לראשות המועצה מתחמם".

הרב אוסטרוף ביקש מהמתמודדים, "אנא התמקדו במעלות האישיות ובדרך המיוחדת של כל אחד ועצמו, ולא בחסרונותיו של חברו", בנוסף הוא הפציר בהם לתדרך ברוח זו את פעילי המטות שלהם, "אנא הדגישו נושא זה לכל אחד מהפעילים העובדים למענכם, שבלהט העשייה עלולים לשגות בשמירה על רכוש וכבוד חברו".

המכתב של יו"ר ועדת הבחירות בגוש עציון

המכתב של יו"ר ועדת הבחירות בגוש עציוןצילום: צילום מסך

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן