ראשי רשויות ביהודה ושומרון קוראים לימינה להצטרף לממשלה

לאחר שחברי רשימת ימינה נשארו איתנים בדעתם שלא להיכנס לקואליציה החדשה, ראשי רשויות ביו"ש קוראים הבוקר לחברי ימינה שלא ללכת לאופוזיציה: "נכון לה לימינה למצוא את הדרך להצטרף ולהיות חלק מממשלה היסטורית וטובה לישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/20 09:19 יז באייר התשפ

ראשי רשויות ביהודה ושומרון קוראים לימינה להצטרף לממשלה
יישוב ביו"ש, צילום: לעמ, צביקה ישראלי

אתמול (ראשון) הודיעה רשימת ימינה, כי חבריה לא יצטרפו לממשלת הרוטציה של נתניהו-גנץ וההחלטה התקבלה על דעת כולם: "נתניהו נכשל בניסיונותיו לפצל את המפלגה, נציג חזית אחידה בישיבה הסיעה אחר הצהריים, אנחנו מאוחדים גם בדרך לקואליציה וגם לאופוזיציה".

הבוקר, ראשי רשויות ביו"ש קוראים לימינה להצטרף לממשלה. ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי, יחד עם ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב, ראש מועצת גבעת זאב יוסי אברהמי, ראש מועצה מקומית אלקנה אסף מינצר וראש העיר אריאל אלי שבירו - קוראים לחברי רשימת ימינה להיכנס לממשלה החדשה: "ימינה עמדה לאורך הדרך לצידו של ראש הממשלה נתניהו, במהלך הבחירות ולאחריהן היא גם קראה להטיל עליו את הקמת הממשלה. כל זאת מתוך ראייה לאומית והבנה כי היכולת הפוליטית והמדינית מאפשרות שעת כושר להחלת החוק הישראלי בהתיישבות יהודית ביהודה ושומרון. על רקע ההזדמנות הזו שהיא אבן בחומה הבצורה של בניין הארץ.  על רקע ההתמודדות עם משבר הקורונה ועל רקע האתגרים החברתיים נכון לה לימינה למצוא את הדרך להצטרף ולהיות חלק ממשלה היסטורית וטובה לישראל".