יו"ר מועצת יש"ע מברך: "מודה לפעילי הימין - נביא להקמת ממשלה לאומית"

דוד אלחייני הודה לפעילים מההתיישבות שיצאו להביא מצביעים לקלפיות, והביע תקווה להקמת ממשלה שתחיל ריבונות. ראש מועצת בית אל, שי אלון: "מקווה כי בתוצאות האמת יירשם לזכות הימין מנדט נוסף"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 03/03/20 00:34 ז באדר התשפ

יו"ר מועצת יש"ע מברך: "מודה לפעילי הימין - נביא להקמת ממשלה לאומית"
דוד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע, צילום: מועצת יש"ע

על פי תוצאות המדגמים, מסתמן ניצחון לגוש הימין בבחירות לכנסת ה-23. תוצאות האמת יתקבלו רק מחר בבוקר, אך יו''ר מועצת יש''ע, דוד אלחייני, בירך הערב על הניצחון המסתמן לימין: "אני מודה לאלפי הפעילים וראשי המטות - נוער ומבוגרים כאחד - אשר הגיעו היום לעשרות ערים בכל רחבי הארץ, והוציאו אנשים רבים להצביע בקלפיות. כל זאת, בהובלת ראשי המועצות במועצת יש''ע שהקימו מטות מיוחדים בשבועות האחרונים". אמר אלחייני. 

עוד הוסיף ראש מועצת יש"ע, וראש מועצת בקעת הירדן: "אני מודה גם לתושבי יהודה שומרון ובקעת הירדן שיצאו להצביע ולהשפיע. יחד נביא בקרוב להקמת ממשלה לאומית אשר תביא להחלת ריבונות ותמשיך את קידום ופיתוח ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

שי אלון

שי אלוןצילום: יוסף אנאיה , ראש מועצת בית אל

ראש מועצת בית אל, שי אלון, הצטרף גם הוא לברכות על הניצחון המסתמן לימין בבחירות: "אנו מברכים את גוש הימין בראשות בנימין נתניהו על ההישג הגדול בבחירות כפי שמסתמן במדגמים שפורסמו, בתקווה כי בתוצאות האמת יירשם לזכות הימין מנדט נוסף שיביא אותנו אל עבר 61 המנדטים הנכספים".

אלון הביע תקווה אף הוא להקמת ממשלה שתחיל ריבונות: "השלב הבא יהיה הקמת ממשלת ימין מתפקדת שתפעל במרץ להחלת הריבונות על שטחי יו"ש ובקעת הירדן והעמדת תקציב שיאפשר את המשך תנופת הבנייה והצמיחה בבית אל ובשאר הרשויות המוניציפליות בישראל".