מנכ"ל תנועת רגבים לכיפה: "נמשיך להילחם כדי שלא תקום פה מדינת טרור"

מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים, מסביר בראיון לחדשות כיפה מדוע הסתירו את אחריותם למחאה: "רצינו לעורר שיח", ומי אחראי למצב ביהודה ושומרון: "מדינת ישראל שולטת בשטחי C וצריכה לדאוג להם"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 07/07/19 10:52 ד בתמוז התשעט

מנכ"ל תנועת רגבים לכיפה: "נמשיך להילחם כדי שלא תקום פה מדינת טרור"
מאיר דויטש, צילום: באדיבות המצולם

מנכ"ל תנועת רגבים, מאיר דויטש,  מסביר בראיון מיוחד לחדשות כיפה מה הוביל אותם לתלות את דגלי פלסטין בכל רחבי יהודה ושומרון

למה נמנעתם מלחשוף שאתם אחראיים על תליית הדגלים

"רצינו לעורר את השיח ולעורר עניין בקרב תשבי יהודה ושומרון. שזה היה מסתורי מה תלה את השלטים זה הפך את המחאה למעניינת ומדוברת יותר". 

זה לא מעט אגרסיבי? 

"האגרסיביות היא מצד הרשות הפלסטינית שלאט לאט משתלטת על האדמות ביהודה ושומרון. אנחנו הבענו מחאה לגיטימית לאסון שמתקרב אלינו. תושבי יהודה ושמרון צריכים להבין שאם לא נתעורר עכשיו המצב עלול להתדרדר, ולא תהיה ממנו צריך חזרה.  צריך להבין שמעל 28,000 מבנים פלסטינים חדשים הוקמו בעשור האחרון על שטחי C ותפיסת השטח בדונמים צמח למימידים מבהילים של 78,626 דונם." 

צילום: תנועת רגבים

יש עוד מחאות כאלו שמתוכננות? 

"יש עוד הרבה, אבל תצטרכו לחכות לגלות אותם. אנחנו חושבים על הרבה דרכים להביע את המחאה שלנו ולעורר מודעות למצב". 

הממשלה, שאחראית למצב הזה, לא מודאגת ואף. יכול להיות שאתם לא רואים את התמונה הכוללת, כמו תכנית המאה שבדרך? 

מדינת ישראל שולטת בשטחי C וצריכה לדאוג להם. כמו שיש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן. יש דברים שרואים מכאן ולא רואים משם. אנחנו רואים מה קורה בשטח ויש בעיה. אנחנו נמשיך להילחם כדי שממשלת הימין תקיים את המדיניות שלה, ולא נהפוך את יהודה ושומרון למדינת טרור". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן