הקמפיין לביטול חוק ההתנתקות עולה מדרגה

ראש מועצת שומרון: "רוב השרים תומכים בביטול חוק ההתנתקות - קורא לראש הממשלה לא להסתתר מאחורי הטיעון מה יגידו בארה"ב, לגלות מנהיגות ולהוביל את התהליך שאין מוסרי ממנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/19 14:33 י באייר התשעט

הקמפיין לביטול חוק ההתנתקות עולה מדרגה
תושבים יחזרו לחומש?, צילום: מטה חומש תחילה

לאחר שיחות שקיים עם השרים המיועדים להיות בממשלה, אומר ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, כי רוב השרים תומכים בביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון. "לאור זאת אני קורא לראש הממשלה, להיענות לדרישה של איחוד מפלגות הימין, להכניס לקווי היסוד של הממשלה את החוק לביטול חוק ההתנתקות, להוביל את המהלך", אומר דגן. 

הקריאה באה על רקע קמפיין אותו מובילה מועצה אזורית שומרון יחד עם מגורשי חומש ושא-נור, הקורא לליכוד ולנתניהו להענות לדרישת איחוד מפלגות הימין במשא ומתן הקואליציוני ולהכניס לקווי היסוד של הממשלה את העברת החוק לביטול חוק ההתנתקות.

יוסי דגן בחומש

יוסי דגן בחומשצילום: רועי חדי

"ניתנה כאן הזדמנות לממשלה הזו, להיות זו שתמחק את העוול המוסרי הזה מספר החוקים של מדינת ישראל" אומר דגן, "לשמחתי רוב השרים המיועדים לממשלה הבאה הודיעו לי שיתמכו בהעברת החוק הזה. נותר רק לראש הממשלה, להוביל את המהלך הצודק המוסרי וההיסטורי הזה ולא להסתתר מאחורי הטיעון מה יגידו האמריקאים שבכל הכבוד איננו קביל".

החוק לביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון, הוא חוק שיאפשר את החזרת חופש התנועה לישראלים בישובים שנעקרו בגירוש בצפון השומרון: גנים, כדים חומש ושא - נור, יישובים שכולם נשארו בשליטה ישראלית מלאה, אולם רק חופש התנועה נשלל שם מישראלים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן