אושר סופית: אלפי יחידות דיור ייבנו ביהודה ושומרון

מועצת התיכנון העליונה ביהודה ושומרון אישרה היום כ-3,500 יחידות דיור שייבנו ביישובים מעלה אדומים, אפרת וקידר. השר סמוטריץ' בירך: "אויבנו מבקשים להחליש את אחיזתנו בארץ, והמסר שלנו הוא הפוך לחלוטין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/24 10:37 כו באדר א'

אושר סופית: אלפי יחידות דיור ייבנו ביהודה ושומרון
אישור אלפי יחידות דיור ביו"ש, צילום: Sraya Diamant/Flash90

בעיצומה של המלחמה, מועצת התכנון העליונה ביהודה ושומרון אישרה היום כ- 3500 יחידות דיור חדשות ביהודה ושומרון בישובים מעלה אדומים, אפרת וקידר. בשנה הזו אושרו סך הכל 18,515 יחידות דיור ביהודה ושומרון, המספר הגדול ביותר אי פעם של יחידות דיור שאושרו בשנה אחת.

השר סמוטריץ': "כשיש התיישבות - יש ביטחון"

במעלה אדומים אושרו 2,350 יחידות, באפרת אושרו 694 יחידות ובקידר אושרו עוד 300 יחידות דיור. כזכור, המועצה התכנסה לאישור היחידות פחות מיממה לאחר הפיגוע הקשה במחסום א-זעים בו נרצח מתן אלמליח ז"ל.

השר סמוטריץ' בירך על ההחלטה: "אויבנו מבקשים לפגוע בנו ולהחליש את אחיזתנו בארץ והמסר שלנו הוא הפוך לחלוטין. מדינת ישראל תמשיך לצמוח ולהתפתח בכל מרחביה, וההתיישבות תמשיך לגדול לשגשג ולפרוח. היום כולם כבר מבינים: איפה שיש התיישבות במרחבי הארץ שלנו יש ביטחון, איפה שאין התיישבות יש מפלצות של טרור שמאיימות על מדינת ישראל כולה. ההתיישבות ביהודה ושומרון היא רצועת הביטחון של מדינת ישראל - מגן ישראל".