"כולנו עם אחד": המסר של ההורים השכולים בקבר יוסף

מעל 3,000 מתפללים עלו לקבר יוסף ביניהם הוריהם של הלל ויגל יניב הי"ד שקראו לאחדות בעם. "בסוף כולנו אחים, כולנו עם אחד, במיוחד בתקופה הזו. נתפלל שאהבת חינם תפרוץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/23 10:06 כ בתשרי התשפד

"כולנו עם אחד": המסר של ההורים השכולים בקבר יוסף
ההורים השכולים בקבר יוסף, צילום: רועי חדי

למעלה מ- 3000 בני אדם נכנסו הלילה (ה') להתפלל בקבר יוסף שבשכם, הכניסה התקיימה לכבוד יום האושפיזין של יוסף שמתקיים היום והיא נערכה בליווי ואבטחת חיילי צה"ל. בין הנכנסים היו הוריהם של האחים הלל ויגל יניב שנרצחו בפיגוע ירי בחווארה לפני פחות משנה, ובמהלך הביקור הם חזרו לחלאקה שערכו במקום לבנם הלל לפני 19 שנה.

יגל והלל יניב הי"ד

יגל והלל יניב הי"ד, צילום: צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"בסוף כולנו אחים, כולנו עם אחד"

"לפני 19 שנה, נכנסנו לפה באמצע הלילה, לעשות חלאקה להלל, היינו מאז עוד כמה פעמים כמו גנבים בלילה. אנחנו מתפללים בפעם הבאה להכנס באור יום, זו זכותנו הטבעית על ארץ ישראל" אמרו. בהמשך הוסיפו מסר חשוב: "בסוף כולנו אחים, כולנו עם אחד, במיוחד בתקופה הזו. בעזרת ה' נתפלל שדווקא ביום של האושפיזין של יוסף שאהבת חינם תפרוץ וכל המחשבות שחס ושלום יש על ההתיישבות, ועל עם ישראל, ועל ארץ ישראל, יהיו מחשבות טובות כי הקב"ה יעביר למחשבות טובות".

"מצפים מהממשלה לתת מענה של בניה והתיישבות אל מול הטרור"

יוסי דגן ראש מועצת שומרון חתם: "ההתיישבות בשומרון עוברת תקופה מורכבת של טרור ופיגועים, אנחנו מתחזקים מדמויות המופת של עמנו שפעלו כאן, מיעקב מיוסף הצדיק, מיהושע בן נון ומהכוח שלהם נבנה את ארץ ישראל והשומרון. אנחנו מצפים מהממשלה לתת מענה חזק ונחוש של כבוד לאומי אל מול הטרור, מצפים מהממשלה לתת מענה של בניה והתיישבות אל מול הטרור".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il