מכבי תל אביב מגיעה לשומרון - זה ההסכם שנחתם

מכבי תל אביב הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת אליצור שומרון. יו"ר מועדון הקבוצה שמעון מזרחי: "השומרון חשוב לנו מאוד וזה צעד סמלי שיש בו הרבה אהבה ותוכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/23 17:09 כה באלול התשפג

מכבי תל אביב מגיעה לשומרון - זה ההסכם שנחתם
היו"ר שמעון מזרחי, הסכם עם מועצת השומרון, צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הודיע היום (ב') על חתימת הסכם חדש עם קבוצת אליצור שומרון שעלתה לפני שנתיים לליגה הלאומית. מנכ"ל מחלקת הנוער במכבי תל אביב, אלון בן זקן, הסביר את פרטי ההסכם: "שיתוף הפעולה אומר שאנחנו נעביר לאליצור שומרון שחקנים שסיימו גיל נוער ואנחנו רואים בהם פוטנציאל לעשות את קפיצת המדרגה לשלב הבא. אנחנו נתגבר אותם במעטפת מקצועית".

"הלב שלי עם השומרון"

"מבחינתי האישית בכלל לא מדובר בהסכם רגיל", אמר שמעון מזרחי, יו"ר מועדון הקבוצה. "הלב שלי עם השומרון וזה נותן צבע וגושפנקה להסכם הזה. השומרון חשוב לנו מאוד וזה צעד סימלי שיש בו הרבה אהבה ותוכן".

דגן וההסכם

דגן וההסכם, צילום: מכבי תל אביב

יוסי דגן: "תל אביב ביחד עם השומרון"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, בירך על ההסכם: "שמנו לנו למטרה להיות בליגת העל ושקבוצות מכל העולם תשחקנה באולמות בשומרון. קפצנו מליגה ב' לליגה הלאומית וזה אומר הרבה" אמר דגן, וסיכם: "אנחנו כאן כדי לנצח וכדי לעוף קדימה יחד, לטובת מכבי, לטובת השומרון ולטובת עם ישראל. המסר שלנו הוא של אחדות, תל אביב ביחד עם השומרון".

"יש פה נושא חשוב מאוד ברמה המקצועית", אמר יו"ר מחלקת הנוער, ליאור ארדיטי. "החיבור הזה מראה על הרצון של מכבי לתת מהמקצועיות שלה ולפרוס את המעטפת שלה בכל הארץ. לספורט אין גבולות ואפשר לעשות כ"כ הרבה דברים ולהוריד מחסומים וקשיים. זה תהליך לטווח כמה שיותר ארוך ושכולנו נפיק ממנו את המקסימום".