גר בקרני שומרון ומלמד בקדומים: המורה יעקב תנעמי חשוד כי פגע מינית בקטינים

במועצה המקומית קרני שומרון פנו להורים עוד בטרם הותר לפרסם את שמו של תנעמי, ועם הידיעה על מעצרו מחלקות החינוך והרווחה הוציאו הנחיות להורים: "מצאנו כי תושב זה לא לימד במסגרות הפורמאליות והבלתי פורמאליות ביישוב"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/12/22 14:00 י בכסלו התשפג

גר בקרני שומרון ומלמד בקדומים: המורה יעקב תנעמי חשוד כי פגע מינית בקטינים
קרני שומרון, צילום: Sraya Diamant/Flash90

בית משפט השלום בפתח תקווה התיר הבוקר (א') לפרסם את שמו של החשוד יעקב תנעמי, אשר נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים מתחת לגיל 14. תנעמי מתגורר בקרני שומרון ועבד בתלמוד תורה בקדומים. משטרת ישראל מנהלת חקירה אודות חשד כי ביצע עבירות מין באותם קטינים. 

על פי החשד נהג החשוד לפגוע מינית בקטינים בעת ששהו במוסד חינוכי. בדיון שהתקיים בבית המשפט השלום בפת תקווה, התיר השופט לפרסם את שמו של החשוד, יעקב תנעמי החשוד בביצוע שורה של מעשים מגונים בקטינים מתחת לגיל 14, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה בפומבי וכן האריך את מעצרו עד למחר, יום שלישי ה-5 בדצמבר.  ממשטרת ישראל נמסר: "קטינים אשר נפלו קורבן לאורך השנים, מתבקשים לדווח למשטרת אריאל בטלפון 03-772-9444 או במוקד 100 ובכל תחנת משטרה אחרת".

"תושב זה לא לימד במסגרות הפורמאליות והבלתי פורמאליות ביישוב"

במועצה המקומית קרני שומרון פנו להורים עוד בטרם הותר לפרסם את שמו של תנעמי, ועם הידיעה על מעצרו מחלקות החינוך והרווחה הוציאו הנחיות להורים. "בשבוע האחרון התקבל דיווח אודות חשד לפגיעה במוגנותם של תלמידים באחד מבתי הספר בקדומים, על ידי איש צוות המתגורר בקרני שומרון. לאור בדיקה שערכנו, מצאנו כי תושב זה לא לימד במסגרות הפורמאליות והבלתי פורמאליות ביישוב", נכתב להורים.

עוד נמסר להורים כי האירוע נחקר על ידי משטרת ישראל. "אנו נמצאים בקשר עם גורמי המשטרה ומחלקת הרווחה במועצה המקומית קדומים, במטרה לוודא את המשך קיום שגרת החיים הבטוחה".

יגאל להב ראש המועצה, אהד זימרן מנהל אגף חינוך ועינת שמש מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, שהמכתב נחתם בשמם, המשיכו וכתבו: "אנו קוראים לכם ההורים, לקיים עם הילדים שיח על מוגנותם ושמירה על המרחב האישי וכן לשתף את אתכם בעובר עליהם. עלינו לסייע לילדינו לשמור על אמון ותחושת ביטחון במרחב הציבורי בצד למידת צעדי זהירות". 

להב כתב בחשבון הפייסבוק שלו הבוקר: "לפני כשבוע וחצי התגלו בבית ספר מחוץ לישוב מספר אירועים של פגיעה מינית בקטינים על ידי איש צוות. אנו נגלה אפס סובלנות לארועים מסוג זה ומבקשים את עזרתם ליצירת מוגנות מקסימלית עימנו לילדיכם".

המכתב להורים

המכתב להורים צילום: ללא