מחאת הפקקים של יהודה ושומרון: גנץ נועד עם ראשי המועצות

אחרי המחאה, הלילה יצא שר הביטחון בני גנץ לאוהל ראשי הרשויות המוחים מול ביתו על העומס הכבד במחסומים | "השר קשוב, אנו ממתינים להחלטות מעשיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 09:31 ד בתשרי התשפג

מחאת הפקקים של יהודה ושומרון: גנץ נועד עם ראשי המועצות
גנץ וראשי הרשויות, צילום: ללא

בשבוע האחרון ראשי הרשויות ביו"ש מוחים מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ. הלילה בחצות הגיע השר בני גנץ לאוהל שמול ביתו, ונועד לשיחה ארוכה עם ראשי המועצות ישראל גנץ, שלמה נאמן ויוסי דגן.

פקקי ענק כל בוקר

ראשי המועצות תיארו לו את הקושי הבלתי מידתי איתו מתמודדים התושבים בכבישים שנובע מתכנון לקוי של תשתיות המעברים והמחסומים וניהול כניסת הפועלים הערבים לתחומי הקו הירוק, מבלי לתת מענה למתיישבים שנתקעים בפקקי ענק בכל בוקר. שר הביטחון שמע את הדברים וגילה הבנה למצוקה, הוא אמר כי אינו מקל ראש בכך ויבחן כיצד באפשרותו לסייע. הוא אף ביקש מראשי המועצות למסור לתושבים כי הוא ער לבעיה.

"מצפים למענה מעשי"

ראשי המועצות אמרו לאחר הישיבה עם שר הביטחון: "מצאנו שר קשוב למצוקה הגדולה ממנה סובלים עשרות אלפי תושבים. הוא הבטיח לבחון את הדברים לעומק ואנו מודים על כך. למרות הרצון הטוב שגילה השר בני גנץ, אנו מצפים למענה מעשי שיקל על הפקקים. אנו ממתינים להתקדמויות מתבקשות ויודעים ששר הביטחון מסוגל לכך". בימים הקרובים ראשי המועצות ימשיכו במאהל מול בית שר הבטחון ויבחנו את מידת ההתקדמות בדרישות שהועלו.