למרות בנם שנהרג: הוריו של אהוביה סנדק קוראים לכם לחגוג עצמאות בגבעות

חודש וחצי לאחר ההרס הקשה בגבעת מעוז אסתר הוריו של אהוביה סנדק ז"ל שנהרג במהלך מרדף משטרתי קוראים להגיע ולחזק את תושבי הגבעות ביום העצמאות | תושבי מעוז אסתר: "קוראים לעם ישראל לבוא ולבטא את התמיכה בהתיישבות ברגליו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/05/22 10:47 א באייר התשפב

למרות בנם שנהרג: הוריו של אהוביה סנדק קוראים לכם לחגוג עצמאות בגבעות
אברהם ואיילת סנדק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חודש וחצי לאחר ההרס הקשה בגבעות מעוז אסתר ואעירה שחר בבנימין, בו הוחרבו בתיהן של שמונה משפחות, משיקים תושבי מעוז אסתר יחד עם מועצת בנימין - הפנינג תמיכה המוני בגבעת מעוז אסתר. האירוע, שיתקיים ביום העצמאות הקרוב, נועד, לדברי התושבים, לבטא אמירה ברורה שעם ישראל עומד מאחורי מפעל ההתיישבות ולא ייתן לפעולות הרס נוספות דוגמת אלו להתרחש שוב.

הוריו של אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בשנה שעברה במהלך מרדף משטרת באזור בנימין, והתגורר בגבעה, יצאו אף הם בקריאה נרגשת לציבור לבוא ולחזק: "כולם מוזמנים לבוא ולחוות עצמאות יהודית אמיתית בהתיישבות בגבעות. בואו לחזק את החלוצים שחוו אך לפני חודש הרס קשה - אך ממשיכים להיאחז במקום בנחישות. בואו לתת כוח", קראו בני הזוג סנדק.

צפו בדברים של אברהם סנדק:

התושבים אמרו: "אנחנו מזמינים את כל עם ישראל לבוא לכאן ביום העצמאות הקרוב וליהנות משלל אטרקציות וחוויות: הופעה של הזמר ביני לנדאו, הפעלות לילדים, פינות חי ועוד. זוהי הזדמנות לחוויה כיפית לכל המשפחה יחד עם שילוב של ערכים וחיזוק ההתיישבות במקום".

בבוקר אחד לפני כחודש, חווינו כאן הרס קשה וברוטלי בו הוחרבו כליל בתי המשפחות בגבעה ובית הכנסת. למרות ההרס, אין בכוונתנו להרים ידיים, ובסיוע עם ישראל בנינו כבר מחדש את בתי הגבעה.
כעת אנו פונים לעם ישראל לבוא ולחזק אותנו כאן בגבעה, ולהגיד בקול ברור: 'אנחנו מאחוריכם. לא להרס, כן להרחבת ההתיישבות'", מסרו התושבים.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן