היסטוריה חומה: מרוץ גולני יעבור לראשונה בגוש עציון

מירוץ גולני המסורתי של החטיבה החומה, יצא לדרך בפעם ה-31. לראשונה הוא יעבור גם בשטחי יהודה ושומרון ויגיע לגוש עציון. סגן ומ"מ ראש מועצת גוש עציון יצחק פריד: "אנחנו גאים לארח את מרוץ גולני בחבל הארץ המופלא הזה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/03/22 07:50 כז באדר ב'

היסטוריה חומה: מרוץ גולני יעבור לראשונה בגוש עציון
האלון הבודד, צילום: אגף התיירות גוש עציון

האלון הבודד כבר לא לבד. חטיבת גולני הזניקה השבוע את המרוץ המסורתי שבו משתתפים כלל חיילי החטיבה החומה, כאשר יריית הפתיחה למירוץ היתה בחרמון והמרוץ צפוי להגיע אל סיומו בעיר אילת. 

השנה יעבור המרוץ לראשונה ביהודה ובשומרון, כך הוחלט על ידי הדרגים הגבוהים בחטיבה ובצה"ל. במסלולם, יעברו הרצים סמוך לאחד מהעצים המפורסמים בארץ: "האלון הבודד" שבגוש עציון, סמלו של הגוש. הזינוק למקטע גוש עציון יתקיים היום (ד') בשעה 10:00, בקרית החינוך שביישוב נווה דניאל. בשעה 11:00 יתקיים טקס באלון הבודד שבגבעה הצהובה. 

 

במרוץ צפויים להשתתף מח"ט גולני אל"מ ברק חירם, סגן ומ"מ ראש מועצת גוש עציון יצחק פריד, חברת הכנסת לשעבר ותושבת גוש עציון שולי מועלם רפאלי - ששכלה את בעלה סא"ל משה מועלם שנפל באסון המסוקים, ומשפחת גולובנציץ ששכלה את בנה, חייל החטיבה סגן דוד גולובנציץ ז"ל, שנפל בפעילות מבצעית בחברון בשנת 2017. 

סגן ומ"מ מועצת גוש עציון פריד אמר: "אנחנו גאים לארח את מרוץ גולני בחבל הארץ המופלא הזה שנקרא גוש עציון. יש לנו פינה חמה לחיילי החטיבה. הלוואי ונראה חיילים רצים כאן רק באירועים ספורטיביים".

רביב כנר - גולני שלי, הקליפ הרשמי: