בנט לא הגיע ליו"ש מאז שנבחר, ראש המועצה תוקף: "מעשה נבלה"

שי אלון, ראש מועצת בית אל, תוקף את ראש הממשלה על כך שבחר לא להגיע ליהודה ושומרון מאז נבחר לתפקיד. במכתב נגדו הוא כותב: "תיזכר לדיראון עולם שיירשם על שמך בספר דברי הימים המפואר של עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/22 08:47 כו באדר א'

בנט לא הגיע ליו"ש מאז שנבחר, ראש המועצה תוקף: "מעשה נבלה"
בנט. לא מגיע ליו"ש, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש מועצת בית אל שי אלון תוקף במכתב לראש הממשלה נפתלי בנט את העובדה שמאז נבחר לתפקיד ראש הממשלה בחר שלא להגיע ולו פעם אחת לביקור בתחומי יו"ש, תוך שהוא מתעלם בעקביות מהצרכים של ההתיישבות ומהתנהלות השרים המכהנים תחתיו המקדמים מדיניות שמאל קיצוני הפוגעת בתושבים.

"האכזבה הקיימת בקרב תושבי יהודה ושומרון מהממשלה בראשותך והדרך אותה מתווים שרים המכהנים תחתיך, הכוללת השמצה פרועה והפקרות ביטחונית, מחייבת כי בתור מי שהתיימר לייצג את המחנה הלאומי בקואליציה ולהוביל אותה 'עשר מעלות ימינה' תראה נכונות וכוונה רצינית לבוא לבקר בחבלי ארץ ישראל אלו", כתב אלון.

"בבית אל לבדה ישנן 350 יחידות דיור שאינן נבנות בשל התנהלות שרים בממשלתך וכביש גישה אחד ליישוב המהווה סכנה תחבורתית וביטחונית שלא מטופל מאותן סיבות. תושבי בית אל הופקרו לחסדיהם של אנשי השמאל הקיצוני – במשמרת שלך ותחת אחריותך".

"ימים בודדים לפני הבחירות האחרונות התייצבת בבית אל, פיזרת הבטחות רבות ויצירת תחושה כי במידה ויהיה בכוחך תוביל מהלכים גדולים לטובת ההתיישבות כולה ובית אל בפרט, אך מהן לא נשאר כל זכר ברגע האמת. התעלמותך המוחלטת מיהודה ושומרון כעת תיזכר לדיראון עולם ותירשם על שמך בספר דברי הימים המפואר של עם ישראל".

"ההגעה לכס ראש הממשלה חסרת משמעות ללא שמירה על הערכים והעקרונות שבגינם נבחרת. התעלמות מהמתיישבים ביו"ש והציבור שהעניק לך את הזכות והמנדט לפעול במישור הלאומי, רק בשל שיקולים פוליטיים צרים, הוא מעשה נבלה שפוגע פגיעה משמעותית בעשרות אלפי תושבים אידיאליסטים ושווי זכויות".

"אדוני ראש הממשלה, התעשת! שוב למקורות וליסודות וחזור לפעול למען ההתיישבות הצודקת ביהודה ושומרון. הצעד הראשון לכך הוא הגעה לביקור בשטחי ארץ ישראל ההיסטורית ושמיעת אתגרי היום יום עמם מתמודדים המתיישבים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן