איילת שקד וניר אורבך סיירו בהר חברון וספגו ביקורת מפורום התיישבות הצעירה

שני חברי סיעת ימינה סיירו בהר חברון יחד עם ראש המועצה דמרי. השרה שקד: "היעד שלי ושל ראש המועצה הוא 20,000 תושבים ב-2025" | בפורום ההתיישבות הצעירה הגיבו: "במקום לבקר ולהצטלם איתנו, תחתמו על צו האלוף ותנו לנו קצת חיים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/02/22 13:22 כא באדר א'

איילת שקד וניר אורבך סיירו בהר חברון וספגו ביקורת מפורום התיישבות הצעירה
שקד בהר חברון יחד עם ראש המועצה דמרי, צילום: מאיר אליפור

שרת הפנים, איילת שקד הגיעה היום (ג׳) יחד עם מנכ״ל משרד הפנים, יו״ר מטה התכנון הלאומי, וצוות משרדה לסיור ופגישת עבודה במועצה אזורית הר חברון יחד עם ראש המועצה יוחאי דימרי ויו״ר סיעת ימינה, חבר הכנסת ניר אורבך.

בפורום ההתיישבות הצעירה הגיבו לביקורה של שקד בישוב הצעיר אביגיל, שבתחומי הר חברון: "אנחנו לא מטומטמים. שום ביקור לצורכי יחצנות לא יכסה על העובדות. הסתכלת לנו בעיניים והבטחת לנו הסדרה. בינתיים אפילו חשמל לא קיבלנו וגם בחורף הזה הילדים שלנו קופאים מקור. איילת, תפסיקי למרוח אותנו. במקום לבקר ולהצטלם איתנו, תחתמו על צו האלוף ותנו קצת חיים לכל יישובי ההתיישבות הצעירה".

ראש המועצה סקר בפני השרה את נתוני הצמיחה וההתפתחות של המועצה בתחומי החינוך, כלכלה, הביטחון והתיירות. בתום הסקירה השרה ביקרה בתרגיל חטיבתי בגזרת יהודה ובאתר המורשת הלאומי סוסיא הקדומה.

שקד במהלך התרגיל הצבאי |

שקד במהלך התרגיל הצבאי | צילום: מאיר אליפור

"היעד שלי ושל ראש המועצה הוא 20,000 תושבים ב-2025"

"אני תמיד שמחה לחזור ולבקר במועצה איזורית הר חברון, אך הפעם זה מרגש במיוחד לבוא ולבקר במועצה כשרת פנים יחד עם הצוות המקצועי שלי", אמרה שקד. "קיימנו ישיבת עבודה מצויית, יש כאן נבחרת מצוינת שמקדמת את המועצה ואנחנו במשרד הפנים נעשה כל מה שאפשר לעזור גם מבחינת תקציבים וגם מבחינה תמיכה משפטית. וגם מבחינה תכנונית כדי שהמועצה תוכל לגדול ולהתפתח.
היעד שלי ושל ראש המועצה הוא 20,000 תושבים ב-2025 ואני מלאת תקווה שנצליח להגיע ליעד הזה".

יוחאי דמרי הודה לשקד, אורבך והצוות: "אני מודה לך באופן אישי על העזרה התקציבית שנתת למועצה בסוף השנה, התקציבים האלו העמידו אותנו על הרגליים ונותנים לנו יכולת להתקדם קדימה. אנחנו מרגישים את הרוח שלך בכל הפקידות הבכירה ביותר במשרד הפנים. ויש כאן פוטנציאל ענק של אנשים עם יכולות גדולות, תמיכה שלכם תתן לנו חיזוק גדול להתיישבות". 

אורבך אמר: "הגעתי היום, יחד עם חברתי שרת הפנים איילת שקד, לדרום הר חברון, אחד האזורים היפים בארץ. המועצה מתמודדת עם הרבה אתגרים. אתגרים שקשורים למשרד הפנים, אתגרי ביטחון ותקציבים. אני בקשר רציף עם ראש המועצה חברי יוחאי דמרי ותושבי המקום על מנת לסייע ככל שניתן, אני יודע ושמעתי גם במהלך הסיור, עד כמה השרה מגויסת על מנת לסייע למועצה ואנחנו נמשיך ונפעל למען התושבים". 

צילום: מאיר אליפור