שבוע לאחר סגירת תיק סנדק: כוחות משטרה הרסו מבנים במעלה אהוביה

כוחות משטרה ומנהל אזרחי פשטו הבוקר על גבעת מעלה אהוביה בבנימין , הגבעה שהוקמה במקום בו נהרג אהוביה סנדק. הכוחות הרסו מספר מבנים | בן גביר: "הממשלה גיבורה על נערי הגבעות וחלשה על עברייני הבנייה בנגב"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/02/22 08:38 ז באדר א'

שבוע לאחר סגירת תיק סנדק: כוחות משטרה הרסו מבנים במעלה אהוביה
תוצאות ההרס, צילום: ללא

עשרות שוטרים מלווים בפקחי מנהל אזרחי פשטו בשעת בוקר מוקדמת על גבעת מעלה אהוביה בבנימין, והחלו בכיתור המקום לקראת הריסתו, לאחר כשעה מהגעתם, הרסו הכוחות מבנים במקום. ההרס הבוקר מגיע על רקע סגירת התיק כנגד השוטרים החשודים בניגוח רכבו של אהוביה סנדק ז"ל בידי היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט, לפני כשבוע.

הגבעה הוקמה שעות ספורות לאחר מותו של אהוביה סנדק ונבנתה במקום בו נהרג לפני למעלה משנה לאחר מרדף משטרתי. כיום, מתגוררים במקום גרעין של נערים, חבריו של אהוביה, שמגדלים במקום עדר צאן ופועלים לפיתוחו.

הכוחות הרסו גם מטע של עצי פרי שניטע בגבעה לפני כשנה בגבעה תקפו בחריפות את ההרס: "מדובר בטירוף מערכות מוחלט והוספת חטא על פשע. לא די שהרגו את אהוביה וטייחו בכל דרך את החקירה בעניין, כעת באה הממשלה להרוס את חלקת הזיכרון האחרונה שנותרה לאהוביה ונבנתה במקום בו הופקר דמו ודם המתיישבים. הרצחת וגם ירשת?!".

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר בתגובה כי "הממשלה גיבורה על נערי הגבעות וחלשה על עברייני הבנייה בנגב, שם אין אכיפה. מדיניות הממשלה הרופסת, מחייבת אותנו להפיל את הממשלה הרעה הזו ולהמשיך נגדה במאבק עיקש, כדי להחליף את השלטון לממשלת ימין מלא מלא".

צילום: ללא