צפו לקראת הגשת תשובת המדינה לבג"ץ: אלפי בני נוער במפגן תמיכה בחומש

כ-1,500 בני נוער מרחבי הארץ התכנסו בכדי להביע תמיכה והזדהות עם תלמידי הישיבה בחומש. המפגן מתקיים סמוך למועד הגשת תגובת המדינה לבג"ץ בעניין עתירות ארגוני השמאל הקיצוני המבקשים מבית המשפט העליון להורות על פינוי הישיבה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/02/22 18:30 ב באדר א'

לקראת הגשת תשובת המדינה לבג"ץ: אלפי בני נוער במפגן תמיכה בחומש
בני הנוער תומכים בחומש, צילום: דוד הרשקוביץ

בשער יפו שבירושלים התכנסו הערב (ה') כ-1,500 בני נוער מרחבי הארץ בכדי להביע תמיכה והזדהות עם תלמידי הישיבה בחומש. את המפגן יזמו וארגנו בני נוער מישיבת שעלבים שהקימו חמ"ל ויצרו קשר עם תנועות נוער, ישיבות ואולפנות רבות במטרה להביא כמה שיותר מבני ובנות הציונות הדתית למפגן.

המפגן מתקיים סמוך למועד הגשת תגובת המדינה לבג"ץ בעניין עתירות ארגוני השמאל הקיצוני המבקשים מבית המשפט העליון להורות על פינוי ישיבת חומש, ויום לאחר הגשת הצעת החוק לביטול ההתנתקות בצפון השומרון החתומה על ידי 43 חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה, בראשם בנימין נתניהו. 

נריה, ממארגני המפגן, שיתף כי מאז צעדת הרבבות לחומש שהתקיימה בסיום השבעה על יהודה דימנטמן הי"ד, הוא וחבריו מוטרדים מהמחשבה שייתנו פרס לטרור ויהרסו את הישיבה. "גילינו שלחומש יש אלפי תומכים שמבינים שאת הישיבה במקום צריך להמשיך ולחזק ואסור בתכלית האיסור להרוס אותה", אמר.

נזכיר כי היום התפרסמו חלקים מכתב האישום של המחבלים שהשתתפו בפיגוע בחומש לפני כחודש וחצי. בכתבי האישום צוין בין היתר כי הפיגוע בוצע במטרה "לחנך את המתנחלים שלא לחזור להתנחלויות". בחומש אומרים כי הדברים הברורים מהווים הוכחה לכך שהרס וגדיעת הישיבה יהוו המשך של הפיגוע והשגת מטרתם של המחבלים.

מישיבת חומש נמסר: "בזמן שברחבי הארץ קמות עוד ועוד יוזמות לתמיכה וחיזוק הישיבה, ממשלת ישראל בראשות ימינה צריכה להחליט האם היא החליטה להרוס את הישיבה ולחדש את תוכנית ההתנתקות. אנחנו בחומש נמשיך ללמוד ולהיאחז במקום, בהתמדה ובמסירות, עד להסרת וביטול העוול הנורא של ההתנתקות".

 

צילום: ישיבת חומש |

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן