ראשי רשויות מקומיות מהליכוד בסיור בשומרון: "מחזקים את תושבי השומרון ותומכים בהמשך הבנייה ביו"ש"

כ-15 ראשי רשויות מקומיות של הליכוד, הגיעו הבוקר לסיור בשומרון אותו יזם ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, במטרה לחזק את המתיישבים ואת המשך הבנייה באזור

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/22 19:44 ל בשבט התשפב

ראשי רשויות מקומיות מהליכוד בסיור בשומרון: "מחזקים את תושבי השומרון ותומכים בהמשך הבנייה ביו"ש"
ראשי הרשויות בשומרון, צילום: אבריאל בן דור - גבעת שמואל

כ-15 ראשי רשויות מקומיות של הליכוד, הגיעו הבוקר לסיור בשומרון אותו יזם ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, במטרה לחזק את המתיישבים ואת המשך הבנייה באזור.

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני אמר בתחילת הסיור: "באנו לכאן היום כדי לחזק, לתמוך ולהתחבר לחבל ארץ מדהים כמו השומרון, שחייבים להמשיך לפתח וליישב אותו במלא העוצמה והכח. יישוב ארץ ישראל בכל חלקיה, מהווה את העבר, ההווה והעתיד של העם היהודי והמפעל הציוני. אין לנו ארץ אחרת ואנו לא נוותר עליה"

ראש הרשויות התכנסו בהנין המועצה האזורית שומרון ומשם יצאו לסיור ביישובים הר ברכה, אלון מורה, ברקן ולתצפית בגבעות עולם, שם שמעו סקירה והרצאה מרתקת מפיו של בני קצובר, ממקימי גוש אמונים וראשי המתיישבים בשומרון. 

מי שארח והוביל את הסיור הוא ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שברך על היוזמה ואמר: "אני מברך על יוזמתו החשובה של חברי, יוסי ברודני ומודה לכל ראשי הרשויות שהגיעו כדי לחזק את המפעל הציוני בשומרון. אנחנו כאן כדי לנצח בשביל עם ישראל. לצערי אנחנו עומדים מול הפקרות מוחלטת של השתלטות על שטחי C ואוזלת יד של הממשלה. רואים את זה בשומרון רואים את זה בנגב ואנחנו כאן בשם עם ישראל כולו כי עם ישראל ינצח".

בסיור השתתפו ראשי רשויות מקומיות מכל הארץ ביניהם: יוסי ברודני גבעת שמואל, חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי, ג'קי לוי בית שאן, שמעון יורם מבשרת ציון, אבי הררי אבן יהודה, גבי גאון מזכרת בתיה, שי רייכנר נחל שורק, איתמר רביבו חוף אשקלון, שרוני עזורי אליכין, יוסי דגן מ.א שומרון ועוד.