האינטרנט המהיר מגיע למועצה האזורית הגדולה בישראל

מועצת אזורית מטה בנימין חתמה על הסכם עם חברות תקשורת להנחת סיבים אופטיים בכלל יישובי המועצה. ישראל גנץ ראש המועצה: "נרגשים להוביל מהפכת תקשורת" | העבודות הראשוניות יחלו מיד לאחר החגים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/09/21 16:51 כה באלול התשפא

האינטרנט המהיר מגיע למועצה האזורית הגדולה בישראל
אינטרנט מהיר בבנימין, צילום: דוברות בנימין

המועצה האזורית הגדולה בישראל, בנימין, חתמה היום (ה') על הסכם רחב מסוגו להנחת סיבים אופטיים בכל יישובי המועצה. ההסכם עם מיזם "נט-פייבר" בשיתוף "אינטרנט רימון", חברת "טלראן" וחברת "X-Fiber" נחתם לאחר שזכו מכרז רחב היקף עליו עמלו במועצה בחודשים האחרונים תוך התייעצות וסיוע עם מזכירי וראשי היישובים במועצה. 

העבודות הראשוניות יחלו מיד לאחר החגים. לאחר תכנון מפורט שייקח בחשבון תשתיות לקוחות פרטיים ועסקיים. תושבים שיהיו מעוניינים להתחבר לתשתית הסיב האופטי יהנו ממהירויות גבוהות של עד 1 ג'יגה וכן מציוד קצה מתקדם לבית שיאפשר קליטת WIFI חזקה, כנדרש בזמנים אלה. המצטרפים יוכלו לבחור בין אינטרנט מהיר על גבי סיבים אופטיים או באינטרנט מסונן מהיר על גבי סיבים אופטיים אותו יספקו באינטרנט רימון. "המועצה הקפידה על כך שהשוק יישאר פתוח לתחרות בכל מצב", נמסר.

ראש המועצה ישראל גנץ אמר כי מדובר בציונות אמיתית. "זו בשורה גדולה לתושבים. חווית החיים בבנימין תשתפר, התלמידים יוכלו ללמוד מרחוק אם צריך, יהיה ניתן לעבוד מהבית ולהקים עסקים מתקדמים ביישובים שיזכו לאינטרנט איכותי ובלי עיכובים. אני רוצה לאחל הצלחה לחברות היקרות במשימות הביצוע ביישובים. התושבים מחכים לכם".

גנץ הוסיף: "בקרוב נזכה לתנאים ראויים של אינטרנט מהיר מהטובים ביותר בישראל. עמלנו חודשים רבים להבאת בסיס להתקנת הסיבים וכעת החזון הופך למציאות. אני מודה לשר התקשורת יועז הנדל שהתחיל איתנו עוד בקדנציה הקודמת שלו את הפרויקט וכעת אנו קוצרים את פירות העמל, לצוות שר התקשורת, אנשי המועצה שהיו אמונים על פרטי המרכז ולמנכ"לי החברות שזכו במרכז על איכות מקצועית מהטובות בישראל".

חוגגים

חוגגים. צילום: דוברות בנימין

מנכ"ל "אינטרנט רימון" יריב פאר, הודה לראש המועצה וצוותו. "בשורה לאלפי תושבי המועצה שיעברו לשימוש באינטרנט מהיר שישדרג את איכות החיים בתחומי החינוך, הכלכלה וכמובן הפנאי". מנכ"ל קבוצת התקשורת "טלראן" שי אסלן, אמר: "בזכות ניסיון הרב של הקבוצה נוכל להעניק לתושבים אינטרנט מהיר בדיוק כמו במרכז הארץ" .מנכ"ל אקס-פייבר, ישראל אליצור: "אין לי ספק כי בזכות ההיכרות שלנו עם שטחי יו"ש בכלל ובנימין בפרט נעמוד בכל אתגר הנדסי על מנת להביא את האינטרנט המהיר לכל בית ברחבי המועצה".