אביהו מדינה בשומרון: "ברוכים תהיו על מה שאתם משקיעים בארץ הזו"

פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-5 בשומרון, התקיים בקרית נטפים בהשתתפות אביהו מדינה ושלמה גרוניך ואמני כליזמר בינלאומיים. יוסי דגן: "את המנגינה של השומרון אי אפשר להפסיק - בדרך למיליון יהודים בשומרון"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/08/21 11:08 א באלול התשפא

אביהו מדינה בשומרון: "ברוכים תהיו על מה שאתם משקיעים בארץ הזו"
הפסטיבל בשומרון, צילום: אייל מס

מאות חוגגים השתתפות אמש (א') בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-5 ביישוב קרית נטפים שבשומרון. המשתתפים נהנו ממגוון הופעות כליזמרים ממיטב האמנים. בהופעה המרכזית הופיעו הזמרים אביהו מדינה ושלמה גרוניך.  מדינה ברך את תושבי השומרון: "ברוכים תהיו על מה שאתם משקיעים בארץ הזו, לא כל אחד היה רץ לזה, כל הכבוד לכם".

במועצה האזורית שומרון הדגישו כי הפסטיבל התקיים על פי כללי התו הירוק. ראש המועצה יוסי דגן, ברך את משתתפי הפסטיבל: "אנחנו גאים להמשיך במסורת המבורכת שהתחלנו כאן בשומרון לפני חמש שנים, ולהיות כאן שוב בפסטיבל כליזמרים בינלאומי שמביא אמנים מרחבי העולם ומישראל. כמה מיוחד לנגן כאן בשומרון, הנשמה של המדינה, מוזיקה יהודית מכל העולם."

דגן הודה לחנן בר סלע המנהל המוזיקאלי של הפסטיבל ולצוות המועצה והוסיף, "אין מתאים מתאריך זה לשמחה יהודית מאחדת ומקרבת. בפתחו של חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות ולקראת שנה חדשה, ולאחר שנה מאתגרת ושונה, וב"ה אנחנו כאן בשומרון ממשיכים, בקרית נטפים בונים כעת עוד כ-95 יחידות דיור, ואנחנו בדרך למיליון יהודים בשומרון, את המנגינה של השומרון אי אפשר להפסיק", דברי דגן.

הפסטיבל מתקיים זו השנה החמישית, ומושך אליו את חובבי הכליזמרים מרחבי הארץ. מדובר בפסטיבל הבינלאומי היחיד ביו"ש, אשר בו מופיעים אמני כליזמרים מכל העולם, לצד אמנים ישראלים. בנוסף, בפסטיבל התקיימו הפעלות לכל המשפחה ולילדים.