בגוש עציון מחזקים את תושבי הדרום, השפלה וגוש דן

בעקבות המצב הביטחוני הקשה, המועצה האזורית גוש עציון בשיתוף עמותת תיירות גוש עציון פותחות את הלב ומעניקות סיוע לתושבי הדרום ומציעות אירוח בצימרים ובעסקים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/21 12:49 א בסיון התשפא

בגוש עציון מחזקים את תושבי הדרום, השפלה וגוש דן
שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תושבי הדרום, השפלה וגוש דן עוברים ימים לא קלים בעקבות הסלמה בדרום מה שמשבש את אורח חייהם. במועצה האזורית גוש עציון בשיתוף עמותת תיירות גוש עציון פותחים את הלב למענם ומציעים להם אירוח בצימרים בחינם בקיבוץ כפר עציון עם סיורים חינם וצימרים של "הבית של רות" ביישוב נווה דניאל בחצי מחיר.

כמו-כן, ארוחות חינם ב-"חומוס הארץ", ג'אפן ג'אפן, חומוס אליהו, יקב גוש עציון, קפה גרג,למחשה, פת במלח, סיור חופשי חינם בחוויות צומת, 10% הנחה לקבוצות, 10 ₪ עבור ביקור ב"חיות של שלמה" וכל זה לצד עסקים נוספים במרחב המועצה שיתנו הטבות לתושבי קו העימות. בנוסף: המועצה פתחה מוקד שמחבר בין מארחים לתושבי הדרום.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי: "תושבי הדרום והשפלה הם הגיבורים שלנו, אנו כאן בגוש עציון עושים ככול יכולתנו בכדי לעזור להם להתמודד עם ההסלמה הקשה והירי הבלתי פוסק לעברם. אנו מזמינים אותם לבוא לחבל הארץ והמורשת גוש עציון ולבקר באתרי התיירות והעסקים השונים, בכדי לאגור כוחות עד שהם יחזרו לשיגרה שקטה ונעימה".