ה'פוד טראק' מגיע לגוש עציון

המועצה האזורית גוש עציון ממשיכה לטפח את ענף התיירות באזור, ובימים אלה קם ה'פוד-טראק' הראשון שייתן מענה מרענן למבקרים בגוש. ראש המועצה שלמה נאמן: "מזמינים את המבקרים הרבים לטייל וליהנות מאתרי המורשת והמסלולים הייחודים של גוש עציון"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 05/05/21 16:54 כג באייר התשפא

ה'פוד טראק' מגיע לגוש עציון
צילום: תיירות גוש עציון

המועצה האזורית גוש עציון בשיתוף עמותת התיירות גוש עציון, ממשיכות לטפח את ענף התיירות באזור. בימים אלה קם ה'פוד-טראק' שיתן מענה מרענן למבקרים הרבים בגוש.

מי שהקים את הפוד טראק הוא משה קולקר, תושב גוש עציון. הדוכן החדש מותאם למבקרים הרבים באלון הבודד המחודש הסמוך ליישוב אלון שבות. בדוכן, הראשון מסוגו בגוש עציון, יימכרו מאפים, סלטים, כריכים, גלידה אמריקאית, משקאות צוננים וכמובן קפה משובח.

צילום: תייר

קולקר (30) הוא ממקימי  עמותת "החברים של ג'וחה", המעבירה פעילויות עבור נוער בסיכון קל-בינוני אשר קמה לעילוי נשמתו של רס"ן יוחאי קלנגל ז"ל.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך על המיזם, ואמר: "אנחנו שמחים לבשר שהמיזם הפופולארי 'פוד טראק' הגיע גם לגוש עציון, על ידי תושב הגוש משה קולקר שהביא לפועל רעיון מקורי וחיובי. אין מקום טוב יותר להקים אותו מאשר ליד הסמל של גוש עציון, 'אלון הבודד'".  

"אנחנו מזמינים את המבקרים הרבים בגוש עציון, לטייל וליהנות מאתרי המורשת והמסלולים הייחודים של גוש עציון ולעצור להתרעננות עם קפה תחת צילו של האלון שלנו".

פוד טראק גוש עציון

פוד טראק גוש עציוןצילום: תיירות גוש עציון


(ברי סחרוף מחשמל את היכל התרבות בגוש עציון)