היכן נמצאת יחידת מתנדבי כיבוי האש הגדולה בארץ?

יחידת מתנדבי כיבוי אש בשומרון - הגדולה ביותר בארץ. מתנדבי הכבאות בשומרון - 10% מהמתנדבים בארץ, פי 20 מיחסם באוכלוסייה. נציב הכבאות העניק להם תעודות הוקרה. יוסי דגן: "רוח ההתנדבות והנתינה בשומרון היא הדגל אותו נושאת הקהילה כאן"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/04/21 17:26 ז באייר התשפא

היכן נמצאת יחידת מתנדבי כיבוי האש הגדולה בארץ?
מתנדבי כיבוי האש ביצהר מקבלים תעודת הוקרה מראש המועצה ונציב הכבאות, צילום: רועי חדי

נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי הגיע אתמול (א') לביקור בשומרון. במהלך הביקור נפגש שמחי עם מתנדבי יחידות הכבאות וההצלה באזור גב ההר, המתגוררים במועצה האזורית שומרון, רב טפסר שמחי העניק למתנדבים תעודות הוקרה על פעילותם במהלך השנה האחרונה, אירוע ההוקרה למאות המתנדבים נערך בתחנה הכיבוי של היישוב יצהר.

על פי הנתונים, ישנם כ-1,800 מתנדבי כיבוי אש בארץ מתוכם 180 מתנדבי כיבוי אש בסניף שומרון. המהווים כ-10% מכלל המתנדבים, פי 20 מיחסם באוכלוסייה. 

במקום התקיימה פגישה של רב טפסר שמחי עם ראש המועצה יוסי דגן, סגן טפסר אבישי שפיר מפקד תחנה אזורית שומרון וקצין האג"ם של האזור. שמחי שיבח את המתנדבים ואת ראש המועצה יוסי דגן וציין בפגישה כי במרחב שומרון יש את כמות המתנדבים הגדולה ביותר בארץ. 

ראש מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "שמחנו לארח בשומרון את רב-טפסר דדי שמחי, נציב כבאות והצלה, אנחנו שמחים לדעת שבאזור שלנו ישנם אנשים שנותנים מעצמם בהתנדבות למען עם ישראל, ופועלים ויפעלו במידה ויהיה צורך הן באזור שלנו והן במקומות אחרים. רוח ההתנדבות והנתינה בשומרון היא הדגל אותו נושאת הקהילה כאן. מרגש להיות חלק מקהילה כזו".


(שריפה סמוך ליצהר, ארכיון)