"האם היית בחו"ל או ביהודה ושומרון בשבועיים האחרונים?"

אחת העובדות במזכירות מרפאות החוץ בוולפסון תלתה שלט, ובו דרשה מהמזומנים להשיב האם בקרו בחו"ל או ביהודה ושומרון בשבועיים האחרונים. בית החולים: "מדובר בשלט שנתלה על ידי עובדת על דעת עצמה וללא אישור"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/01/21 21:22 ז בשבט התשפא

"האם היית בחו"ל או ביהודה ושומרון בשבועיים האחרונים?"
השלט שנתלה בוולפסון, צילום: באדיבות המצלם

עובדי מערכת הבריאות נאלצים לבוא במגע עם אנשים רבים במהלך היום. בתקופת הקורונה ובמיוחד בימים אלה בהם מספר החולים ממשיך לטפס, מנסים העובדים להיזהר ככל יכולתם ממגע עם אנשים. עובדת במזכירות מרפאות החוץ בבית החולים וולפסון בחולון היתה מקורית במיוחד. 

בשביל לחסוך זמן ושאלות מיותרות, תלתה העובדת שלט על חלון השירות שלט ובו שלוש שאלות. אחת השאלות מטרידה במיוחד: "האם היית בחו"ל או ביהודה ושומרון בשבועיים האחרונים?". בשלט נתקל תושב אחד היישובים ביהודה ושומרון שהגיע לבית החולים. 

מבית החולים וולפסון נמסר: "מדובר בשלט שנתלה על ידי עובדת על דעת עצמה, ללא אישור, תוך שיקול דעת מוטעה, והוא הוסר באופן מיידי".

מוקדם יותר היום, סגן שר הבריאות, יואב קיש, אמר בראיון לרדיו 103FM. כי אם הבחירות היו צריכות להתקיים במצב התחלואה הנוכחי, משרד הבריאות היה מבקש לדחותן.

"לדעתי האישית אם הבחירות היו צריכות להיות מחר והיו באים לשאול את משרד הבריאות - אני חושב שכל אדם בר דעת היה מבין את זה, והיה אומר: 'אנחנו מבקשים לדחות את הבחירות בחודש לאחר הסגר'. לקראת שבוע-שבועיים לפני הבחירות, יהיה דיון הערכת מצב של אנשי המקצוע שייתנו את המלצתם לוועדת הבחירות המרכזית".

https://www.youtube.com/watch?v=ruedpOuJEo8

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן